مطالب مرتبط:
از خداحافظی با بیماری رتینوپاتی تا اختراع دستگاه تشخیص سرطان
چطور بیماری هموفیلی تشخیص داده می شود؟
دادگستری استان تهران: ادعای اخذ رشوه در ازای اعطای پست در شهرداری صحت سنجی شود/ اگر ادعا فاقد سند و اعتبار تشخیص داده شد، با مخلان امنیت روانی جامعه با جدیت برخورد کنید/ در صورت احراز هر گونه قصور و یا تقصیر با عوامل آن برخورد شود
آواز احساسی؛ بابک جهانبخش با چشمای پراز اشک برای کودکان بهزیستی و شیرخوارگاه خوند
فیلم | حضور خادمان کریمه اهل بیت(س) در بیمارستان کودکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 15:202024-07-14اجتماعي

تشخیص کاردرمانی برای کودکان پیش دبستانی


وقتی در کار منزل از کودک کمک می خواهیم، درکی از دستورات منِ مادر دارد، اگر دستور من سه جزیی شود برای مثال وقتی می گویم:« برو از کشوی بالایی قاشق را بیار بگذار در بشقاب و بده بابا» این تعداد و توالی چند دستور را می تواند در ذهن اش نگه داشته باشد.

- وقتی در کار منزل از کودک کمک می خواهیم، درکی از دستورات منِ مادر دارد، اگر دستور من سه جزیی شود برای مثال وقتی می گویم: برو از کشوی بالایی قاشق را بیار بگذار در بشقاب و بده بابا این تعداد و توالی چند دستور را می تواند در ذهن اش نگه داشته باشد.

یا وقتی به او می گوییم چند قاشق داریم به اندازه آن چنگال بردار، جدای این که شمارش بلد است یا نه باید تعداد را به صورت تناظر یک به یک بداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعلی بچه کلاس اولی است که دی ماه همراه مادرش به کاردرمانی مراجعه کرد در حالی که مادرش از این قضیه به شدت ناراحت بود و معتقد بود که بچه اش نیازی به این کار ندارد و این کار را فقط به اصرار معلم و مدیر مدرسه انجام داده است.

این در حالی است که معلم و مدیر امیرعلی نظر دیگری دارند و به دلیل عدم پیشرفت امیرعلی در یادگیری خواستار مراجعه او به کاردرمان شده اند.

در این رابطه با خانم سمیه عباسی کارشناس ارشد کاردرمانی به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید: کودکان در سن پیش دبستانی یا بالاتر با چه نشانه ها


برچسب ها: دستور - کاردرمانی - مادر - تعداد - کار منزل - قاشق - بالایی
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص کاردرمانی برای کودکان پیش دبستانی

تشخیص کاردرمانی برای کودکان پیش دبستانی