مطالب مرتبط:
تصاویری از ظریف دوشادوش پزشکیان /دیدار با اقلیت های دینی در نهاد ریاست جمهوری /سردار دهقان هم بود
پزشکیان و جلیلی در مرحله دوم انتخابات 1403 در هر استان چند رأی آوردند؟ + جدول/ وزارت کشور نتیجه نهایی و رسمی انتخابات ریاست جمهوری 1403 را اعلام کرد
مهمترین پروژه های ارتباطی کشور در چه شرایطی تحویل پزشکیان می گردد؟
تصاویری ازمحمد جواد ظریف در نهاد ریاست جمهوری
تصاویری معنادار از ظریف در نهاد ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 06:152024-07-14اقتصادي

آنچه که معاونت علمی ریاست جمهوری به پزشکیان تحویل می دهد


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهادی است که در سال 1385 و همزمان با دولت های نهم و دهم راه اندازی شد.

این معاونت در سال های اخیر در حالی اقدام به گسترش ستادهای توسعه فناوری های راهبردی و اقتصاد دانش بنیان، - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهادی است که در سال 1385 و همزمان با دولت های نهم و دهم راه اندازی شد.

این معاونت در سال های اخیر در حالی اقدام به گسترش ستادهای توسعه فناوری های راهبردی و اقتصاد دانش بنیان، اضافه کردن شرکت های نوآور مردم نهاد و بزرگ کردن این نهاد کرد که در سایه کمبود اعتبارات باید به توسعه اکوسیستم نوآوری کشور نیز بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحولات سریع تکنولوژیکی، افزایش خطرات، جهانی شدن و انتظارات خصوصی سازی از ویژگی های محیطی هستند که سازمان های تجاری کنونی با آنها مواجهند و برای کسب موفقیت در این محیط، چابکی یک مزیت رقابتی را ایجاد می کند.

سازمان چابک، فرآیندها و افراد سازمان را با تکنولوژی پیشرفته همگام کرده و نیازهای مشتریان را بر اساس محصولات و خدمات با کیفیت خود و در یک قالب زمانی نسبتاً کوتاه رفع می کند.

سازمان های چابک فراتر از انطباق با تغییرات می اندیشند و متمایل به استفاده از فرصت های بالقوه در یک محیط متلاطم و کسب یک موقعیت ثابت به خاطر نوآوری ها و شایستگی های خود هستند.


برچسب ها: معاونت علمی و فناوری ریاست - ستادهای توسعه فناوری - ریاست جمهوری - معاونت علمی - معاونت - فناوری - توسعه فناوری
آخرین اخبار سرویس:

آنچه که معاونت علمی ریاست جمهوری به پزشکیان تحویل می دهد

آنچه که معاونت علمی ریاست جمهوری به پزشکیان تحویل می دهد