مطالب مرتبط:
منشی و مسئول دفتر
مسئول دفتر - آقا
مسئول دفتر - خانم
مسئول دفتر - خانم
شورای نگهبان از اسلامیت و جمهوریت نظام دفاع می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1403 ساعت 12:502024-07-19سياسي

مسئول دفتر شورای نگهبان در ورامین خواستار حفظ وحدت شد


رییس هیأت نظارت بر انتخابات ورامین از امام جمعه، ائمه جماعت، فرماندار و آحاد مردم تقاضا کرد، اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و با حفظ وحدت موجب پیشرفت این شهرستان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر تاجیک سعیدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تقدیر از خدمات 50 ساله حضرت آیت اله محمودی در دوران مختلف از جمله فعالیت های انقلابی قبل از پیروزی انقلاب و مجاهدت ها و نقش به سزای وی در ورامین گفت: ورامین یکی از محورهای مهم پیروزی انقلاب بود.

وی اضافه کرد: تلاش ها و زحمات آیت الله محمودی در دوران جنگ تحمیلی و در جبهه های حق علیه باطل هیچ وقت از اذهان مردم ورامین نخواهد رفت، بنده از افتخارات خود می دانم که از دوران کودکی در بیت ایشان و مرید و شاگرد ایشان بوده و هستم و در تمام دوران زندگی از جمله تحصیلات حوزوی، درس های اخلاق و دوران مسئولیت های مختلفم از منویات حضرت آیت اله محمودی فیض برده و خواهم برد.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات ورامین سپس به حجت الاسلام عزیزی امام جمعه ورامین نیز خیرمقدم برای تصدی این کسوت گفته و اضافه کرد: ائمه جمعه همیشه محور وحدت و انسجام مردم در تمام عرصه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی در کشور بوده و هستند و امروز ما با توجه به اتفاقاتی که در این چند ماه اخیر در کشور و همچنین در ورامین در خصوص ا


برچسب ها: ورامین - دوران - هیأت نظارت بر انتخابات - انقلاب - خطبه های نماز جمعه - نظارت بر انتخابات - حفظ وحدت
آخرین اخبار سرویس:

مسئول دفتر شورای نگهبان در ورامین خواستار حفظ وحدت شد

مسئول دفتر شورای نگهبان در ورامین خواستار حفظ وحدت شد