مطالب مرتبط:
کمک های مردمی به ستاد دیه کشور 15 درصد افزایش یافت
افزایش 15 درصدی کمک های مردمی به ستاد دیه کشور
خرید تضمینی گندم 12 درصد افزایش یافت
صید آبزیان در هرمزگان 40 درصد افزایش یافت
خرید تضمینی گندم 12 درصد افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 15:352024-07-10اقتصادي

کمک های مردمی به ستاد دیه کشور 15 درصد افزایش یافت


کمک های مردمی به ستاد دیه کشور در سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته 15 درصد افزایش یافته که این عدد در استان زنجان 40 درصد است که جای قدردانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی شمس در دیدار با رییس کل دادگستری استان زنجان با قدردانی از زحمات، حکایت ها و کمک های مردمی به ستاد دیه استان، افزود: استان زنجان امسال از حیث جمع آوری کمک های آحاد مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی رتبه نخست کشور را کسب کرد که جای تشکر دارد.

وی اضافه کرد: این کمک های مردمی بسیار ارزشمند است و موجب آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد مالی در سراسر کشور می شود.

شمس با تاکید بر فرهنگ سازی کمک های مردمی در این زمینه، گفت: رسانه ها و صدا و سیما می توانند نقش مؤثری در افزایش کمک های مردمی به ستاد دیه داشته باشند و باید از ظرفیت آنها در این خصوص استفاده کرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار، گفت: کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی در استان زنجان در سال جاری به لحاظ برخورداری از مردمی متدین، ولایتمدار و خیر افزایش یافت و به تعبیری زنجان بهشت خیران است.

حجت الاسلام علی فرجی برحق افزود: کمک های مردمی در جشن گل ریزان امسال در طول ماه مبارک رمضان با تلاش مسئولان امر با مشارکت آحاد مردم رشد 40 درصدی داشت و همواره شاهد افزایش ا


برچسب ها: کمک های مردمی - ستاد دیه - ستاد دیه کشور - استان زنجان - رییس کل دادگستری - مردمی - مردم
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مردمی به ستاد دیه کشور 15 درصد افزایش یافت

کمک های مردمی به ستاد دیه کشور 15 درصد افزایش یافت