مطالب مرتبط:
شهید علامه بلخی با تکیه به اندیشه امام حسین (ع) با ظلم و استبداد مبارزه کرد
پوستر/ درس های از عاشورا / ظلم ستیزی
ذات واقعه عاشورا ظلم ستیزی است/ اسراییل تجسم همه بدی هاست
فوری؛ دلیل عدم واریز یارانه نقدی تیر 1403 دهک های اول تا سوم چیست؟ | تاریخ دقیق واریز یارانه نقدی تیر
ظریفیان: استبداد دینی عامل سقوط اخلاق در جامعه مسلمانان و وقوع جنایات کربلا شد/ علما و نخبگان با طمع و ترس، زمینه ظهور استبداد را فراهم کردند/ سکوت نخبگان زمینه اصلی استبداد را فراهم می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1403 ساعت 21:002024-07-15سياسي

پایه های ظلم و استبداد در طول تاریخ توسط فرهنگ عاشورا برچیده شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: واقعه عاشورا حادثه ای مقطعی و زودگذر نبوده و نیست بلکه رویدادی تلقی می شود که در طول تاریخ درس آموز بوده و توانسته در بسیاری از جاها پایه های ستم و استبداد را از بیخ و بن براندازد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: واقعه عاشورا حادثه ای مقطعی و زودگذر نبوده و نیست بلکه رویدادی تلقی می شود که در طول تاریخ درس آموز بوده و توانسته در بسیاری از جاها پایه های ستم و استبداد را از بیخ و بن براندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز در جمع عزاداران شهر بلده اظهار کرد: مکتب و جریان عاشورا چشمه جاری و همیشه جوشان انسان سازی و معرفت واقعی به ولی فقیه زمان است.

وی با بیان اینکه هیچ اندیشه کاذبی نباید در مقابل اندیشه والای دینی و ارزشی قد علم کند، افزود: امام حسین (ع) مصداق بارز فدایی و شهید راه دین شد تا به همگان بیاموزد برنامه سعادتی که دین پیش روی انسان ها گشوده خدشه بردار نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: عبرت های عاشورا برای تمامی قرن ها و تمام بشریت دانشگاه معرفت آموزی است و ضروری است تا تمامی زوایای این روز تحلیل و بررسی شده و در جامعه تبیین شود.


برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - استان مازندران - مدیرکل اوقاف - مازندران - امور خیریه - عاشورا
آخرین اخبار سرویس:

پایه های ظلم و استبداد در طول تاریخ توسط فرهنگ عاشورا برچیده شد

پایه های ظلم و استبداد در طول تاریخ توسط فرهنگ عاشورا برچیده شد