مطالب مرتبط:
مشارکت حداکثری؛ پشتوانه رییس جمهور آینده کشور
محبی نجم آبادی: برنامه ای منسجم و قابل اجرا مهم ترین رکن رییس جمهور آینده است
خزعلی: رییس جمهور آینده باید دارای ویژگی هایی باشد که رییس جمهور شهیدمان داشت
مطالبه مردم بلوچستان از رییس جمهور آینده+ فیلم
خواسته مردم گلستان از رییس جمهور آینده چیست؟ +فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 15:402024-06-27سياسي

رییس جمهور آینده تفکر جهادی و انقلابی را حفظ کند


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرد منتخب باید مسیر جهادی و انقلابی را حفظ کرده و بتواند با تفکر جهادی و انقلابی و استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات مردم قدم های مثمرثمری را بردارد.

- ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرد منتخب باید مسیر جهادی و انقلابی را حفظ کرده و بتواند با تفکر جهادی و انقلابی و استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات مردم قدم های مثمرثمری را بردارد.

علی اکبر طحان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در اتفاقات اخیر و تلاش های گروه های جهادی بسیج در زمینه حضور حداکثری مردم، امید است 8 تیر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

وی ادامه داد: مردم ثابت کردند همیشه پای نظام و انقلاب هستند و تحت فرمان مقام عظمای ولایت، فردا در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت و مشت محکمی به دهان استکبار خواهند زد.

طحان با ابراز امیدواری از اینکه دولت جدید، ادامه دهنده دولت شهید آیت الله رییسی باشد، افزود: شهید آیت الله رییسی ثابت کرد می توان با مردمی بودن، تفکر و حرکت جهادی و تفکر انقلابی بسیاری از


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - استفاده از ظرفیت های مردمی - بسیج سازندگی استان فارس - انتخابات ریاست - سازمان بسیج سازندگی - انقلاب - انقلابی
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده تفکر جهادی و انقلابی را حفظ کند

رییس جمهور آینده تفکر جهادی و انقلابی را حفظ کند