مطالب مرتبط:
پیش بینی آب وهوای کشور طی روزهای آینده/ تداوم باران در برخی استان ها/ خنک ترین و گرم ترین استان ها کدامند؟
پیش بینی افزایش دمای هوای تهران در روزهای آینده
فیلم ایرانی به بخش «روزهای ونیز» دعوت شد
دستور مهم و ویژه مخبر در روزهای پایانی دولت
فیلم ایرانی به بخش «روزهای ونیز» دعوت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 08:552024-07-20اقتصادي

حال این روزهای گندمکاران اسدآبادی


شهرستان اسدآباد دارای 61 هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل اراضی دیم، آبی و باغی بوده که از این میزان 28 هزار هکتار به اراضی دیم، 28هزار هکتار به اراضی آبی و 5000 هکتار به اراضی باغی اختصاص دارد.

- ایسنا/همدان شهرستان اسدآباد دارای 61 هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل اراضی دیم، آبی و باغی بوده که از این میزان 28 هزار هکتار به اراضی دیم، 28هزار هکتار به اراضی آبی و 5000 هکتار به اراضی باغی اختصاص دارد.

تولید سالیانه محصولات زراعی این شهرستان به طور میانگین بیش از 400 هزار تن بوده که بخش عمده آن به تولید غلات بویژه گندم اختصاص پیدا کرده است.

تولید گندم یکی از جمله محصولات مهم و غالب شهرستان اسدآباد بوده که در این رابطه در این شهرستان 2500 تا 3000 نفر گندمکار و بهره بردار این محصول استراتژیک هستند.

از اوایل تیرماه برداشت محصول گندم به تبع سراسر کشور و استان از مزارع این شهرستان در سطحی افزون بر 22 هزار و 787 هکتار توسط گندمکاران و کشاورزان این شهرستان آغاز شده و تا تاریخ 27 تیرماه این شهرستان 42 هزار و 542 تن گندم به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل داده که بعد از شهرستان رزن بیشترین میزان گندم تحویلی را به مراکز خرید تضمینی داشته است.

در این بین گندمکاران اسدابادی در روند برداشت این محصول با مشکلاتی مواجه هستند که رفع این مشکلات به عنوان دغدغه این قشر، ن


برچسب ها: اراضی - هکتار - شهرستان اسدآباد - شهرستان - هزار - اسدآباد - اراضی کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

حال این روزهای گندمکاران اسدآبادی

حال این روزهای گندمکاران اسدآبادی