مطالب مرتبط:
از بین بردن سرطان با یک دستگاه LED
از بین بردن سرطان با یک دستگاه LED
از بین بردن سرطان با یک دستگاه LED
زاکانی: 300 دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل می شوند؟
اپراتور دستگاه cnc
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1403 ساعت 22:452024-07-12پزشكي

از بین بردن سرطان با یک دستگاه LED


این موضوع ثابت شده است که انواع خاصی از نور می توانند یک درمان مؤثر و کمتر تهاجمی برای سرطان های پوست یا نمونه های مشابه آن باشند.

- دانشمندان دانشگاه نوتردام یک دستگاه LED ابداع کرده اند که قابل کاشت در بدن است و از نور برای درمان سرطان های ریشه دار در عمق بدن استفاده می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موضوع ثابت شده است که انواع خاصی از نور می توانند یک درمان مؤثر و کمتر تهاجمی برای سرطان های پوست یا نمونه های مشابه آن باشند.

  به نقل از مدیکال اکسپرس، این روش وقتی امکان پذیر است که داروی مورد نظر با نور ترکیب و فعال شود، اما سرطان های ریشه دار که توسط بافت، خون و استخوان احاطه شده اند، همیشه فراتر از تأثیرات درمانی نور بوده اند.

  دانشمندان دانشگاه نوتردام (University of Notre Dame) با هدف به ارمغان آوردن مزایای نور برای سرطان هایی که دسترسی به آنها سخت تر است، یک دستگاه LED بی سیم ابداع کرده اند که می توان آن را در بدن کاشت.

هنگامی که این دستگاه با رنگ حساس به نور ترکیب می شود، نه تنها سلول های سرطانی را از بین می برد، بلکه واکنش سیستم ایمنی را نیز برای هدف گیری سرطان تنظیم می کند.

  توماس اوسالیوان (Thomas O Sullivan)، دانشیار مهندسی برق دانشگاه نوتردام و از پژوهشگران این پروژه، گفت: برخی از رنگ های نور بیشتر از رنگ های دیگر به عمق بافت ها نفوذ می کنن


برچسب ها: سرطان - سرطان های پوست - یک دستگاه - درمان - دستگاه - دانشمندان - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

از بین بردن سرطان با یک دستگاه LED

از بین بردن سرطان با یک دستگاه LED