مطالب مرتبط:
بایدن به اشتباه «هریس» را معاون ترامپ خواند
ترامپ گاف های مکرر بایدن را به سخره گرفت
با وجود لغزشها و فشارها بایدن دست از رقابت با ترامپ نمی کشد
ترامپ گاف های مکرر بایدن را به سخره گرفت
واکنش تمسخرآمیز ترامپ به گاف های مکرر بایدن؛ «آفرین جو! کارت خوب بود!»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 07:252024-07-13بين الملل

ترامپ: شکست «کاملا هریس» از «بایدن» راحت تر و ساده تر است


نامزد اصلی جمهوری خواهان آمریکا مدعی شد که شکست افراد جایگزین نامزد اصلی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور راحت تر و ساده تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دوندالد ترامپ نامزد صلی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد که شکست کاملا هریس معاون ریاست جمهوری آمریکا و یکی از نامزدهای احتمالی دموکرات های در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به جو بایدن نامزد اصلی دموکرات ها راحت تر است.

وی دراین باره گفت: فکر می کنم کاملا در خیلی اززمینه ها او (کاملا هریس) نسبت به بایدن ساده تر و آسان تر است؛ اما تا زمانی که او (بایدن) عرصه رقابت را ترک نکند، ما به افراد دیگر زیاد فکر نمی کنیم.

این اظهارات ترامپ در شرایطی بیان می شود که پس از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره اول با ترامپ، بسیاری از مقامات ارشد حزب دموکرات نگرانی خود را خود اعلام کردند و از بایدن خواستند که از نماینگی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کنار برود و فرد دیگری جایگزین او شود.

جو بایدن هفته پیش در پاسخ به پرسش مجری شبکه ام اس ان بی سی که آیا او تا آخر در انتخابات ریاست جمهوری باقی خواهد ماند یا کس دیگری جایگزینش می شود، با عصبانیت پاسخ داد که هیچ جا نمی روم و بهترین کسی هستم که می توانم دونالد ترامپ را شکست دهم.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری آمریکا - جمهوری - دموکرات ها - کاملا هریس
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: شکست «کاملا هریس» از «بایدن» راحت تر و ساده تر است

ترامپ: شکست «کاملا هریس» از «بایدن» راحت تر و ساده تر است