مطالب مرتبط:
حضور ایرانی های مقیم بلاروس در انتخابات ریاست جمهوری
ماجدی: حضور در انتخابات برای ما تکلیف است
مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور: حجاج ایرانی می توانند با حضور در جده رای خود را به صندوق بیاندازند/ تا آخرین لحظه پیگیر برگزاری انتخابات در مکه و مدینه هستیم
حضور در انتخابات، وظیفه‎ ملی و تکلیف شرعی است
حضور شهروندان ایرانی مقیم افغانستان در انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 15:452024-06-28سياسي

حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف هر شهروند ایرانی است


فرمانده انتظامی استان هرمزگان رای خود را به صندوق انداخت و تأکید کرد که نیروهای انتظامی امنیت انتخابات را تأمین می کنند.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان رای خود را به صندوق انداخت و تأکید کرد که نیروهای انتظامی امنیت انتخابات را تأمین می کنند.

سردار علی اکبر جاودان در جمع خبرنگاران امروز جمعه هشتم تیر، گفت: به ملت ایران و مردم استان هرمزگان حافظان همیشگی خلیج فارس تبریک می گویم و برای این حضور سپاسگزارم.

جاویدان با بیان اینکه حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف هر شهروند ایرانی است، افزود: مردم به جهت اهمیتی که مشارکت برای آینده کشور دارد در این امر حضور یابند و در سرنوشت کشور شریک شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: حضور در انتخابات حماسه آفرینی برای عزت و افتخار ایران است.

حضرت آقا فرمودند که قوام و دوام جمهوری اسلامی ایران در گرو مشارکت مردم در انتخابات است و فرمودند که انتخابات یک امر ضروری و واجب است لذا حجت را بر ما محرز کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: همه مردم خوب استان را به مشارکت دعوت می کنم؛ رای خود را برای آینده این نظام به صندوق بیندازند.

جاویدان در پایان گفت: آنچه اکنون می بینیم، استقبال خوب مردم را نشان می دهد و گواه این است که درصد مشارکت بالا را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها: انتخابات - حضور در انتخابات - فرمانده انتظامی استان - استان هرمزگان - فرمانده انتظامی - نیروهای انتظامی - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف هر شهروند ایرانی است

حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف هر شهروند ایرانی است