مطالب مرتبط:
خدمت به دانش آموزان با نیاز ویژه در اولویت آموزش و پرورش کردستان است
14 گزینه برای انتخاب وزیر آموزش و پرورش اعلام شد+ اسامی
راه اندازی مراکز خلاقیت در پژوهشکده های آموزش و پرورش خوزستان
ارائه خدمات آموزش و پرورش استثنایی کردستان به بیش از 3000 دانش آموز
ویژه برنامه «روضه رضوان» در آموزش و پرورش لرستان برگزار شد + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 23:252024-07-18سياسي

رفع کاستی های اداری و آموزشی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه های اداری به معنای اجرای درست و دقیق قوانین و نیز تکیه بر قانون در تکریم ارباب رجوع است.

- ارومیه- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه های اداری به معنای اجرای درست و دقیق قوانین و نیز تکیه بر قانون در تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مطهری روز پنجشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته صیانت از حجاب و عفاف اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: توجه به معیشت همکاران و خدمت به قشر مخاطب در آموزش و پرورش موجب خشنود شدن جامعه هدف می شود و همین به عنوان معروفات برشمرده خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش استان به دنبال کسب رضایت عموم و به ویژه دانش آموزان و اولیای محترم است که در این راستا همراهی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی را می طلبیم و نیازمند همراهی هستیم.

مطهری افزود: نگاه مناسب از سوی متولیان امر به موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش موجب شده تا امروز ارتقا و رشد خوبی داشته باشیم، هرچند در حوزه فضای آموزشی با مشکلات جدی مواجه هستیم ولی در خصوص عملکرد مرتبط با افزایش سرانه معلمی و نیز بهبود وضعیت آموزش به دانش آموزان اقدامات مناسب و درخش


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - امر به معروف و نهی از منکر - استان آذربایجان غربی - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش - امر به معروف
آخرین اخبار سرویس:

رفع کاستی های اداری و آموزشی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد

رفع کاستی های اداری و آموزشی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد