مطالب مرتبط:
لزوم ایجاد تحول در بهداشت و درمان کرمان توسط دولت چهاردهم
لزوم ایجاد تحول در بهداشت و درمان کرمان توسط دولت چهاردهم
غیر از این بیمارستان چه اقداماتی در حوزه درمان در کمالشهر انجام داده اید؟
آنچه باید دختران از بهداشت قاعدگی بدانند
آخرین وضعیت تب دنگی در دستور کار هفته آینده کمیسیون بهداشت مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 19:152024-07-18پزشكي

رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند ضروری است


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در رفع کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ضروری است و عزم جدی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نثاری ظهر پنجشنبه در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان و مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اشاره به بازدید میدانی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز درمانی شهرستان نهاوند افزود: برغم اقدامات مثبتی که در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان برداشته شده هنوز مشکلات و کمبودهای فراوانی وجود دارد.

وی اظهار داشت: بازگو نکردن کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان باعث می شود نقاط قوت هم به خوبی دیده نشود، ما به دنبال ایفای حقوق مردم هستیم.

نثاری با بیان اینکه سطح تعهدات پزشکان در خدمات رسانی به بیماران باید توسعه پیدا کند، افزود: ارائه خدمات جاری هست ولی راضی کننده نیست و مردم از کمبود امکانات رنج می برند.

نماینده نهاوند در ادامه بیان کرد: در بخش های مختلف بیمارستان و مراکز درمانی با کمبود پزشک و کادر درمان مواجه هستیم که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی باید پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهند، تأمین پزشک عمومی، چشم پزشک، دندانپزشک، پزشک متخصص، زنان و زایمان، بیهوشی، جراح عمومی، پرستار و نیروی خدماتی در بیما


برچسب ها: حوزه بهداشت و درمان - بهداشت و درمان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - شهرستان - دانشگاه علوم پزشکی - بهداشت - درمان
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند ضروری است

رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند ضروری است