مطالب مرتبط:
هاشمی: واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی مورد تاکید رییس جمهور شهید بود
هاشمی: واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی مورد تاکید رییس جمهور شهید بود
واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی مورد تاکید رییس جمهور شهید بود
فیلم | اینترنت نسل پنجم؛ یادگار شهید جمهور در خراسان شمالی
دستیار رییس جمهور شهید: «مالک» خط «باکری» را تکرار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 13:252024-06-23سياسي

خدمات شهید جمهور در همه ابعاد ملموس است


مراسم بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت و همایش تبیینی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در محل سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد.

- ایسنا/ایلام مراسم بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت و همایش تبیینی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در محل سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام 3 تیر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، شهید جمهور را مظلوم و مقتدر توصیف کرد و گفت: نتایج خدمات ارزنده شهید جمهور کاملاً ملموس است، به طور مثال در حوزه آموزش و پرورش نمونه بارز این خدمات اجرای نظام رتبه بندی بود که ایشان به ثمر رساند.

علی درویشی با تأکید بر اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بیان شود، افزایش امید آفرینی از این طریق در جامعه را یک اصل اساسی دانست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع انتخابات را در سه محور اساسی خداباوری، مردم باوری و خودباوری دانست و افزود: تعیین سرنوشت و دستیابی به آرزوها به واسطه حضور و مشارکت در انتخابات میسر خواهد شد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه دشمنان ما میلیاردها دلار هزینه می کنند تا مشارکت مردم انتخابات کم شود خاطر نشان کرد: علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت


برچسب ها: مشارکت حداکثری در انتخابات - جمهور - انتخابات ریاست جمهوری - شهدای خدمت - انتخابات ریاست - مشارکت حداکثری - مراسم بزرگداشت
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهید جمهور در همه ابعاد ملموس است

خدمات شهید جمهور در همه ابعاد ملموس است