مطالب مرتبط:
ردپایی از بدعت و شعارزدگی در عزاداری ها نباید دیده شود
سیدحسین حسینی چرا با استقلال تمدید نمی کند؟
تدابیر وزارت کشور عراق برای ماه محرم و اربعین حسینی(ع)
عکس | نمایشگاه «شمیم حسینی» در اهواز
رونالدو در این صحنه از سیدحسین حسینی تقلید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 10:302024-07-03سياسي

عزای حسینی خالی از بدعت و خرافه گری باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عزاداری سیدالشهدا (ع) باید مملو از غنای عقلی و منطقی بوده و به دور از غلو، بدعت و خرافه گری باشد.

- اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عزاداری سیدالشهدا (ع) باید مملو از غنای عقلی و منطقی بوده و به دور از غلو، بدعت و خرافه گری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه سه شنبه در آیین استقبال از ماه محرم در مسجد اعظم اردبیل، اظهار کرد: بشر امروز انحراف خود را ناشی از فاصله گرفتن عقلانیت و منطق باید بداند و در این مسیر بر اخلاق گرایی و معرفت افزایی نیازی ضروری است.

وی با بیان اینکه نهضت سیدالشهدا (ع)، نهضت مملو از عقلانیت در پیمودن مسیر حق و عدالت است، تصریح کرد: امام حسین (ع) تسلیم یزید نشد چرا که با اندیشه او مخالف بود و امروز ما نیز باید یزید زمان را که رژیم صهیونیستی و آمریکا است، بشناسیم و هیچ وقت سر سازش با ظالمان و جباران روزگار فرود نیاوریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تداوم راه عزتمند اهل بیت نیاز به بصیرت و آگاهی دارد و به دور از مسائل ظاهری و شکلی بهتر است با تفکری سازنده پیام و غنای حرکت تحول آفرین سیدالشهدا (ع) را درک کرده و به عنوان یک انسان کامل از امام سوم شیعیان الگو و درس بگیریم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - امام جمعه اردبیل - سیدالشهدا - اردبیل - آیت الله سید حسن عاملی - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

عزای حسینی خالی از بدعت و خرافه گری باشد

عزای حسینی خالی از بدعت و خرافه گری باشد