مطالب مرتبط:
رییس جمهور کره جنوبی در اجلاس ناتو شرکت می کند
«اردوغان» برای اجلاس سران ناتو فردا به آمریکا سفر می کند
آمادگی برای «ترامپ» اولویت نشست سران ناتو در واشنگتن
آجیل خوردن پوتین در این اجلاس جنجالی شد+ فیلم
درخشش شرکت فولاد سنگان در دومین اجلاس یکصد برند ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 06:002024-07-09بين الملل

واشنگتن پست: اجلاس ناتو در اوج بلاتکلیفی برگزار می شود


اجلاس امسال سران ناتو در واشنگتن (سه شنبه تا پنجشنبه) با بحران های متعدد سیاسی و نظامی همزمان شده است، از تداوم جنگ اوکراین گرفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ظهور راست افراطی در اروپا.

- اجلاس امسال سران ناتو در واشنگتن (سه شنبه تا پنجشنبه) با بحران های متعدد سیاسی و نظامی همزمان شده است، از تداوم جنگ اوکراین گرفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ظهور راست افراطی در اروپا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه آمریکایی گزارش داد، سران ناتو این هفته در حالی در نشست سالانه خود در واشنگتن حضور پیدا می کنند که قصد دارند در هفتاد و پنجمین سال تأسیس این ائتلاف نظامی، قدرت و اتحاد خود را افزایش دهند، اما غرق در نگرانی های گوناگون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواشنگتن پست، نشست امسال ناتو در سایه انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا برگزار می شود، رقابتی که نه تنها ممکن است در آن جو بایدن از دونالد ترامپ شکست بخورد، بلکه حتی ممکن است پیش از آغاز انتخابات، بایدن از رقابت ها کناره گیری کند! ترامپ در دور نخست ریاست جمهوری خود چندین بار از ناتو انتقاد کرده بود و اکنون با عملکرد ضعیف بایدن در نخستین مناظره انتخاباتی، رهبران اروپایی در حال برنامه ریزی برای احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید هستند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری آمریکا - واشنگتن - ریاست جمهوری - جمهوری آمریکا - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: اجلاس ناتو در اوج بلاتکلیفی برگزار می شود

واشنگتن پست: اجلاس ناتو در اوج بلاتکلیفی برگزار می شود