مطالب مرتبط:
این مردم حجت را تمام کردند
این مردم حجت را تمام کردند
حجت الاسلام گوهری: حضور حداکثری در انتخابات به ما عزت و قدرت بین المللی می دهد
فیلم/ توصیه های حجت الاسلام والمسلمین عباسی خراسانی از اساتید حوزه بعد از رای دادن در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
حضور حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز جمعه (8 تیر) در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 11:052024-06-29سياسي

مردم حجت را تمام کردند


مردم کار بزرگ و تاریخ ساز را انجام دادند و حجت را بر مسئولان تمام کردند.

از سختی ها و سوءمدیریتها، از برخی آزردگی ها و تعصبات و خامی ها گذشته اند و در شرایط دشوار منطقه و جهان، - مردم کار بزرگ و تاریخ ساز را انجام دادند و حجت را بر مسئولان تمام کردند.

از سختی ها و سوءمدیریتها، از برخی آزردگی ها و تعصبات و خامی ها گذشته اند و در شرایط دشوار منطقه و جهان، انتظار دارند ایرانی امن و ثروتمند و سربلند داشته باشند که مردمانی بزرگ و آسوده، در رفاه و عزت به پیش می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مسعود رضوی در یادداشتی که فردای روز انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم منتشر شد نوشت: انتخابات دیروز یکی از پیچیده ترین و اثرگذارترین رویدادهای تاریخ پسا انقلاب در کشور ماست.

در یک تصمیم مهم از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران، و در شرایطی که فاجعه سقوط هلیکوپتر سبب شد رییس جمهوری، وزیر خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید تبریز و استاندار جوان و محبوب آذربایجان شرقی در میان ما نباشند، انتخابات اخیر برای برگزیدن صدر دولت چهاردهم انجام گرفت و مشارکت خوب مردمان میهن در داخل و خارج کاری خطیر و ارزشمند بود.

با این همه، این انتخابات اگر سال آینده هم برگزار می شد، باز هم اهمیت بسزایی در تعیین خطوط آینده و سرنوشت کشور عزیزمان ایران داشت.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - جمهوری - نظام جمهوری اسلامی - انتخابات - مردم - شرایط - تاریخ
آخرین اخبار سرویس:

مردم حجت را تمام کردند

مردم حجت را تمام کردند