مطالب مرتبط:
طرح توسعه نطرین به بهره برداری رسید
امروز 30 هزار میلیارد طرح حوزه سلامت در کشور به بهره برداری رسید
بهره برداری از 15 طرح بهداشت و درمان کرمانشاه
22 طرح بهداشتی و درمانی کرمان بهره برداری شد
طرح مسکونی 288 واحدی ارتش در تربت حیدریه بهره برداری شد+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 22:502024-06-22اقتصادي

بهره برداری از ده ها طرح عمرانی و خدمات رسان در گلستان


ده ها طرح خدمات رسان و عمرانی امروز در شهرستان گرگان به بهره برداری رسید که 141 واحد مسکونی، 18 طرح هادی روستایی و 4 حلقه چاه آب از جمله آن ها بود.

- ایسنا/گلستان ده ها طرح خدمات رسان و عمرانی امروز در شهرستان گرگان به بهره برداری رسید که 141 واحد مسکونی، 18 طرح هادی روستایی و 4 حلقه چاه آب از جمله آن ها بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان امروز، یکشنبه دوم تیر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز 141 واحد مسکونی روستایی و 18 طرح هادی روستایی که از دهه مبارک فجر 1402 اجرایی شده بود با اعتبار 50 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

خسروی افزود: امروز همچنین 10 هزارمین واحد مسکونی نوسازی شده با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همراه با طرح هادی در روستای کلاسنگیان افتتاح شد.

او گفت: دو هزار متر جدول کشی، جابجایی شبکه برق به طول یک کیلومتر، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی به مساحت ده هزار و 500 مترمربع از کارهایی بود که در این طرح هادی اجرا شد.

عادل مصدقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم گفت: این اداره کل 3 طرح را با اعتبار 115 میلیارد تومان آماده بهره برداری کرد که ایمن سازی 13 نقطه پر تصادف گلستان با اعتبار 80 میلیارد تومان یکی از این طرح ها است.


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - طرح هادی روستایی - واحد مسکونی - بهره برداری - بنیاد مسکن انقلاب - روستای - طرح هادی
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ده ها طرح عمرانی و خدمات رسان در گلستان

بهره برداری از ده ها طرح عمرانی و خدمات رسان در گلستان