مطالب مرتبط:
رییس جمهور آینده ضمن تداوم الگوی مدیریتی شهید رییسی، باید خستگی ناپذیر و کارآمد باشد
شهید رییسی الگوی جدید تلاش، فعالیت و اخلاص است
فرهنگ تمدنی ایران اسلامی باید الگوی جهانی شود
همه ملت ها به انتخابات پیش رو در ایران چشم دوخته اند
محمد فاضلی با میکروفن بسته، رساترین صدا را داشت /هرگز صبر ملت ایران را لبریز نکنید /واکنش های ادامه دار به تنش در میزگرد پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 15:052024-06-21سياسي

ملت ایران تنها الگوی شهید رییسی را برای اداره قوه مجریه می پذیرند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تنها الگویی که امروز مردم ایران برای اداره قوه مجریه می پذیرند، الگوی شهید خدمت است.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تنها الگویی که امروز مردم ایران برای اداره قوه مجریه می پذیرند، الگوی شهید خدمت است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه امروز ( اول تیر) در کرمانشاه از فضای کنونی انتخابات در کشور یاد کرد و با ابراز تاسف از اینکه گاهی در مناظرات انتخاباتی دستاوردهای 45 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره تلاش شبانه روزی شهدای خدمت، امنیت، سلامت و… است نادیده گرفته می شود، گفت: این در حالیست که خدمات 45 ساله نظام در تاریخ کشور بی نظیر بوده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دل بسیاری از مردم از این بی انصافی ها خصوصا در حق شهید خدمت سوخت، افزود: شهید رییسی منشا خدمت و عزت برای مردم ایران بود.

غفوری با انتقاد از کسانی که چندین دوره دولت در دست آنها بود، اما در زمان مدیریت آنها جز نکبت، فقر، فلاکت، توقف رشد اقتصادی و رشد اقتصادی منفی چیزی عاید کشور و مردم ایران نشد، یادآوری کرد: این افراد ملت ایران را ذلیل کردند و عزت ملت را زیر پای دشمن انداختند.


برچسب ها: امام جمعه کرمانشاه - نماینده ولی فقیه در استان - کرمانشاه - نماینده ولی فقیه - امام جمعه - قوه مجریه - شهید خدمت
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران تنها الگوی شهید رییسی را برای اداره قوه مجریه می پذیرند

ملت ایران تنها الگوی شهید رییسی را برای اداره قوه مجریه می پذیرند