مطالب مرتبط:
آغاز عملیات اجرایی شهرک دانش بنیان صنعتی در اردبیل
وضعیت کشور در حوزه تکنولوژی ابزارآلات صنعتی| کمک دانش بنیان ها در زمینه به روزآوری تجهیزات تولید
آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بزرگراه جنوب کشور در قشم
عملیات اجرایی فاز دوم دبیرخانه شهرملی آرمرده بانه آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1403 ساعت 14:502024-07-11اقتصادي

عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان آغاز شد


با حضور استاندار اردبیل و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان و زیست فناورانه با سرمایه گذاری 80میلیارد تومانی و مساحت 17 هکتاری در مسیر کوراییم آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل با حضور استاندار اردبیل و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان و زیست فناورانه با سرمایه گذاری 80میلیارد تومانی و مساحت 17 هکتاری در مسیر کوراییم آغاز شد.

سیدحامد عاملی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان و زیست فناورانه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شهرک فاز 2 اولین شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان کشور در استان اردبیل بوده و در حال حاضر آماده سازی مجموعه زیرساخت های آن انجام می شود.

وی افزود: با اجرای این شهرک صنعتی خصوصی زیست فناورانه با سرمایه گذاری 80میلیارد تومانی و مساحت 17 هکتاری، 50 شرکت دانش بنیان و واحدهای فناور در آن مستقر می شوند که زمینه اشتغال 1000 نفر در این واحدها فراهم می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به هماهنگی های لازم با دستگاه های خدمات رسان برای تأمین آب، برق و گاز، ادامه داد: با اتخاذ تصمیمات لازم، اقدامات دستگاه ها ظرف یک ماه آینده انجام می شود و در 3 تا 4 ماه آینده نیز شبکه های داخلی این شهرک تکمیل و آماده واگذار


برچسب ها: شهرک صنعتی - دانش بنیان - کارگروه تسهیل و رفع موانع - تسهیل و رفع موانع تولید - سرمایه گذاری - فناورانه - خصوصی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان آغاز شد

عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان آغاز شد