مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب: آقای رییسی در مسیر توجه به توده مردم و دوری از نورچشمی ها حرکت می کرد / او در بیان مواضع انقلابی دوپهلو سخن نمی‎ گفت
دیدار مخبر با پزشکیان + عکس
رهبر انقلاب: آقای رییسی در مسیر دوری از نورچشمی ها حرکت می کرد / او در بیان مواضع انقلابی دوپهلو سخن نمی‎ گفت
دیدار مخبر با پزشکیان
رهبر انقلاب: شهید رییسی در سیاست خارجی هم اهل تعامل بود هم رعایت عزتمندی کشور / او در بیان مواضع انقلابی دوپهلو سخن نمی‎ گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1403 ساعت 16:452024-07-07سياسي

مخبر؛ کارگزار انقلابی


مخبر با سعه صدر و تلاش برای عمل به وظایف قانونی خود مبنی بر فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم و انتقال دولت، - نشان داد که یک کارگزار انقلابی به معنی واقعی کلمه است که چشمداشتی به قدرت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این یادداشت به شرح زیر است: با شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و تهیه سازوبرگ انتخابات برای تعیین جانشین رییس جمهور فقید، یک ایده به مرکز ثقل جریان انقلابی بدل شد؛ اینکه باید راه رییس جمهور شهید ادامه یابد.

در این میان گزینه های متعدد و متکثری برای تحقق ایده مذکور مطرح شدند و صد البته همگی روی محمد مخبر به علت جایگاه معاون اولی، حسابی ویژه باز کردند.

در طول دوره ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری، همگان منتظر بودند که مخبر پای به ستاد انتخابات وزارت کشور بگذارد و برای ادامه راه شهید رییسی اعلام کاندیداتوری کند.

با وجود این انتظار قوی، مخبر نهایتا اعلام نامزدی نکرد و به مسوولیت برگزاری انتخابات بسنده کرد.

ثبت نام نکردن مخبر طیفی از بازتاب ها را به دنبال داشت؛ گروهی از ناظران و سیاستمداران کنش مخبر در کاندیدا نشدن را ستوده و تاکید کردند که این اقدام در واقع گامی بلند و عملی در جهت حفظ استقلال نهاد دولت از فرایندهای انتخاباتی بود.


برچسب ها: انتخابات - آیت الله سیدابراهیم رییسی - ستاد انتخابات وزارت کشور - انقلابی - برگزاری انتخابات سالم - مخبر - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

مخبر؛ کارگزار انقلابی

مخبر؛ کارگزار انقلابی