مطالب مرتبط:
شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مصداق «معروف» است
انتخاب رییس جمهور اصلح عامل اقتدار نیروهای مسلح
انتخاب اصلح زمینه ساز آینده ای روشن برای کشور است
انتخاب اصلح ،انتخاب مردم است
آینده ایران را با انتخاب رییس جمهور اصلح تضمین کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 11:102024-07-05سياسي

هر رای در انتخاب فرد اصلح کارساز خواهد بود


سنندج_ روحانی اهل سنت کردستان گفت: انتخابات مردم باید از سر آگاهی باشد و حتی هر رای و داشتن یک امتیاز بیشتر می تواند در انتخاب اصلح کارساز باشد.

- ماموستا لقمان نذیری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دین اسلام بر مبنای حکومت مشورتی بنا نهاده شده است و همه مسلمانان در همه عرصه ها با مشارکت حکومت اسلامی خود را برمی گزینند و همین مشارکت به معنی وحدت است و وحدت اگر در بین مسلمانان نباشد باعث نقص می شود.

روحانی اهل سنت کردستان عنوان کرد: دین اسلام هم برای مسلمان و هم غیر مسلمان دارای خیر بوده و تکلیف شرعی امروز ما مشارکت در انتخابات است که تأثیرات جهانی برجای می گذارد.

ماموستا نذیری بیان کرد: در قبال تکلیف شرعی مردم، خدمت گذاری مسؤولان و رییس جمهور وظیفه ای است برای رفاه حال مردم و حتی در اسلام مرز دموکراسی خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: شریعت اسلام برای اصلاح جامعه مطرح شده و انتخابات ما الگویی برای عالمیان است چون شامل رحمت و برگرفته از خدمت است.

ماموستا و روحانی اهل سنت کردستان اذعان کرد: دیدگاه و شریعت اسلام باید سنجیده شود و در انتخابات دور دوم اولین شرط دینداری و آگاه به مسائل روز است.

رأی مردم برای دشمن مخرب است ماموستا نذیری گفت: در وضعیت کنونی انتخابات جنگ با دشمنان اسلام است و رأی مردم برای حاکمیت اسلام بوده که ب


برچسب ها: روحانی اهل سنت - اسلام - مسلمان - انتخاب - تکلیف شرعی - مشارکت - دین اسلام
آخرین اخبار سرویس:

هر رای در انتخاب فرد اصلح کارساز خواهد بود

هر رای در انتخاب فرد اصلح کارساز خواهد بود