مطالب مرتبط:
تسلیت محمدرضا عارف به مناسبت درگذشت حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان
مخبر درگذشت دانشجوی جهادگر محمدحسین دریس را تسلیت گفت
مخبر درگذشت دانشجوی جهادگر محمدحسین دریس را تسلیت گفت
پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی به مناسبت درگذشت«حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان بهشهر »
مخبر درگذشت دانشجوی جهادگر را تسلیت گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 14:402024-07-18سياسي

مجید انصاری درگذشت حسین هاشمیان را تسلیت گفت


حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسین هاشمیان نماینده ادوار مجلس را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری بدین شرح است: بسمه تعالی انالله واناالیه راجعون در گذشت عالم مجاهد و وارسته حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسین هاشمیان موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

او که از یاران حضرت امام خمینی(س) و مبارزان قبل از انقلاب اسلامی بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی عمر پر ثمر خویش را یک سره در راه خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور خصوصا استان کرمان و به ویژه منطقه ی رفسنجان سپری نمود و منشأ خدمات ارزشمند و ماندگاری گردید.

آن روحانی خدوم و مردمی در پنج دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از نمایندگان شاخص و اثر گذار در سطح ملی و پر تلاش و خستگی ناپذیر در اِستیفای حقوق ملت بود.

این جانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خاندان های ارجمند هاشمیان و هاشمی رفسنجانی و دیگر بستگان محترم و مردم شریف رفسنجان از خداوند بزرگ برای آنان شکیبایی و پاداش صابران و برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت بی پایان و حشر با سیدالشهدا ( ع ) را خواهانم.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - حجت الاسلام - حسین هاشمیان - مجید انصاری - انقلاب اسلامی - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - هاشمیان
آخرین اخبار سرویس:

مجید انصاری درگذشت حسین هاشمیان را تسلیت گفت

مجید انصاری درگذشت حسین هاشمیان را تسلیت گفت