مطالب مرتبط:
صالحی امیری رای داد
سرمایه گذاری دشمن برای قهر مردم با صندوق های رای است
حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای نشان از بلوغ سیاسی جامعه است+فیلم
رهبر معظم انقلاب پس از انداختن رای به صندوق؛ دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است
رهبرانقلاب رای خود را به صندوق انداختند / آیت الله خامنه ای: مردم، رای دادن و حضور در آزمون مهم سیاسی انتخابات را جدی بگیرند + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 10:502024-06-28سياسي

صالحی امیری: انتقال صدای مردم به حاکمیت از صندوق های رای می گذرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم اظهار کرد: در این دوره از انتخابات مردم به نظام و حاکمیت اعتماد کرده تا با رای خود صدای مطالباتشان را منتقل کنند؛ - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم اظهار کرد: در این دوره از انتخابات مردم به نظام و حاکمیت اعتماد کرده تا با رای خود صدای مطالباتشان را منتقل کنند؛ تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای مردم به حاکمیت صندوق های رای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا صالحی امیری بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت با سرمایه و اعتماد و رضایت اجتماعی گره خورده و عملا مشارکت بدون اعتماد شکل نمی گیرد.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مردم به نظام و حاکمیت اعتماد کرده تا با رای خود صدای مطالبات خود را منتقل کنند؛ تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای مردم به حاکمیت صندوق های رای است لذا باید مجموعه صداهای این کشور منهای حزب و جریان و نژاد و مذهب و قومیت شنیده شده و به آن ها پاسخ مثبت داده شود.

صالحی امیری جامعه ایران را در شرایط سختی دانست و گفت: برای تغییر شرایط باید به سه نکته مهم توجه کرد؛ اولین نکته بازسازی اعتماد اجتماعی مردم است تا مردم باور کرده که دولت و نظام می تواند به مشکلات فائق آید.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - صندوق های رای - حاکمیت - وزیر فرهنگ و ارشاد - اعتماد - صدای مردم
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: انتقال صدای مردم به حاکمیت از صندوق های رای می گذرد

صالحی امیری: انتقال صدای مردم به حاکمیت از صندوق های رای می گذرد