مطالب مرتبط:
فرمانده سپاه قدس گیلان: مشارکت حداکثری هویت آفرین است
مشارکت چشمگیر مردم ارومیه درمرحله دوم انتخابات
فرماندار نیشابور : مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات چشمگیر است
مشارکت شهروندان یزدی در انتخابات مانند دور قبل چشمگیر است
مشارکت شهروندان یزدی در انتخابات مانند دور قبل چشمگیر است+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 17:002024-07-05سياسي

مشارکت در گیلان چشمگیر است


استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی محرزی در گیلان گزارش نشده، گفت: در مجموع 57 درصد آقایان و 43 درصد بانوان گیلانی تا این لحظه در انتخابات مشارکت کردند، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی محرزی در گیلان گزارش نشده، گفت: در مجموع 57 درصد آقایان و 43 درصد بانوان گیلانی تا این لحظه در انتخابات مشارکت کردند، احراز هویت 92 درصد رای دهندگان با کارت ملی و 8 درصد با شناسنامه بوده است.

اسدالله عباسی لحظاتی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی و بازرسی اظهار کرد: تا این زمان استقبال مردم در دور دوم انتخابات چشمگیر بوده و بیش از 80 هزار نفر نسبت به مدت زمان مشابه دور اول مشارکت بیشتری داشته اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تا این لحظه حدود 30 هزار جوانان 18 تا 25 سال پای صندوق  رای حاضر شدند، افزود: در مجموع 57 درصد آقایان و 43 درصد بانوان گیلانی تا این لحظه در انتخابات مشارکت کردند، احراز هویت 92 درصد رای دهندگان با کارت ملی و 8 درصد با شناسنامه بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان های سیاهکل، املش و آستارا به ترتیب بیشترین مشارکت را در انتخابات دارند، گفت: تاکنون تخلفات انتخاباتی محرزی در گیلان گزارش نشده، موارد


برچسب ها: گیلان - انتخابات - استاندار گیلان - تخلف انتخاباتی - مشارکت - استاندار - درصد
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در گیلان چشمگیر است

مشارکت در گیلان چشمگیر است