مطالب مرتبط:
فیلم/یک انبار بزرگ در تهران در آتش سوخت
ماجرای کشف جلیقه های شیشه ای در اصفهان چیست؟
16 هزار هکتار از باغات اصفهان در معرض خشک شدن قرار دارند
کشف 99 هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم
99 هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 11:502024-07-21حوادث

کشف 49 تُن چوب و زغال جنگلی در اصفهان/ 138 هکتار مرتع در آتش سوخت


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کشف و ضبط 49 تُن زغال و چوب جنگلی قاچاق در این استان طی چهار ماه نخست سال جاری خبرداد.

- اصفهان- فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کشف و ضبط 49 تُن زغال و چوب جنگلی قاچاق در این استان طی چهار ماه نخست سال جاری خبرداد.

سرهنگ علی صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه در 42 عملیات 23 تُن زغال و 26 تُن چوب جنگلی شامل بلوط و تاغ توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: طی چهار ماه نخست سال جاری 12 نفر متخلف و به طور عمده قاچاقچی چوب دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و در همین رابطه 13 خودرو توقیف شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون 19 حادثه آتش سوزی در عرصه های طبیعی در سمیرم، خوانسار، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، دهاقان و تیران و کَروَن رخ داد و بر اثر آن 138 هکتار از مراتع استات در آتش سوخت و آسیب دید.

سرهنگ صادقی بر اهمیت حفظ منابع طبیعی، درختان و جنگل ها به عنوان سرمایه های ملی و عام المنفعه تاکید کرد و از هم وطنان خواست که هر گونه آسیب و تخریب و یا تصرف عرصه های منابع طبیعی را با شماره گیری 139 و یا 1504 یگان ح


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - اداره کل منابع طبیعی - فرمانده یگان حفاظت - منابع طبیعی - یگان حفاظت - فرمانده یگان - استان اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 49 تُن چوب و زغال جنگلی در اصفهان/ 138 هکتار مرتع در آتش سوخت

کشف 49 تُن چوب و زغال جنگلی در اصفهان/ 138 هکتار مرتع در آتش سوخت