مطالب مرتبط:
نماینده مردم بجنورد در مجلس: حضور گسترده مردم در انتخابات آینده ای روشن را رقم می زند
استقبال پرشور مردم ملایر در شعبات اخذ رأی
امام جمعه ملایر: مردم با حضور پای صندوق های رأی، انقلاب را تأیید و حمایت می کنند
نماینده مریوان و سروآباد در مجلس مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد
نماینده مجلس: مردم به فرد کاردان و متعهد رای می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 15:302024-06-28سياسي

نماینده مردم ملایر در مجلس: هر رأی برای تضمین آینده جوانان اثرگذار است


امروز سلاحی که در دست هر ایرانی است، رأی است و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تضمین آینده جوانان کشور، هر رأی ما اثرگذار است.

- نماینده مردم ملایر در مجلس: هر رأی برای تضمین آینده جوانان اثرگذار است ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: امروز سلاحی که در دست هر ایرانی است، رأی است و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تضمین آینده جوانان کشور، هر رأی ما اثرگذار است.

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری می تواند ضربه محکمی به کسانی بزند که اقتدار و امنیت ایران را نمی خواهند و قصد تضعیف کشور ما را دارند.

آزادی خواه ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، به تکلیف خود در این عرصه مهم سیاسی عمل کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی، ملت ایران باید از این موقعیت استفاده و پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند، گفت: هر اندازه مشارکت بالاتر برود، امنیت، آرامش، اقتدار و اقتصاد کشور هم بهتر تضمین خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم با دو اولویت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می توانند به تکلیف خود به خوبی عمل کنند تا بعد از آن، رییس جمهور


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - نماینده مردم - انتخابات ریاست - مشارکت حداکثری - مشارکت حداکثری در انتخابات - جوانان - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم ملایر در مجلس: هر رأی برای تضمین آینده جوانان اثرگذار است

نماینده مردم ملایر در مجلس: هر رأی برای تضمین آینده جوانان اثرگذار است