مطالب مرتبط:
اکبری: پائز وظیفه ای به کسی محول نکرد/ باید مثل ژاپن باشیم
پرده برداری پیمان اکبری از حواشی لیگ ملت ها: پائز به دستیاران ایرانی وظیفه فنی نمی داد
فرمانده کل سپاه: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می دهد/ امام خمینی (ره) کسی بود که روح جهاد و شهادت را در پیکره امت اسلامی جاری کرد/ مسلمانان نمی خواهند سیادت غرب را بپذیرند/ برای ما از مرگ بدتر است که تحت سیطره نظام سیاسی طاغوتی غرب باشیم
از جذابیت های حیات وحش؛ اسب آبی بزرگ زورش به یه بچه رسید و مثل توپ پرت و مچاله اش کرد
دوناروما: باید احساس گناه داشته باشیم، مسئولیت این شکست را بپذیریم و از همه عذرخواهی کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 12:452024-06-30ورزشي

اکبری: پائز وظیفه ای به کسی محول نکرد/ باید مثل ژاپن باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2024 درمورد عملکرد تیم ایران در این رقابت ها و پرسش های دیگر، - سرمربی تیم ملی والیبال در چند دیدار پایانی لیگ ملت های 2024 گفت: تا زمانی که پائز سرمربی بود، ما در خدمت او بودیم اما وظیفه فنی خاصی به کسی محول نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2024 درمورد عملکرد تیم ایران در این رقابت ها و پرسش های دیگر، گفت وگویی با سایت فدراسیون داشت که مشروح کامل آن به شرح زیر است.

در 20 مسابقه صاحب 2 برد شدیماز روز اولی که پائز به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب و با وی قرارداد بسته شد، یکی از اهداف او این بود که تیم ملی والیبال مجوز حضور در المپیک را کسب کند و بعدش هم بتوانیم در مرحله پایانی لیگ ملت ها حضور پیدا کنیم.

این دو هدف را پائز برای فدراسیون والیبال ترسیم کرد که به هیچ کدام دست نیافت.

هفته اول و دوم لیگ ملت ها را که بدون هیچ بردی پشت سر گذاشتیم و هفته سوم با توجه به شرایط و تغییراتی که پیش آمد و تمام بازیکنان مان در شرایط سخت روحی و روانی قرار داشتند، اما توانستیم دو برد به دست آوریم.


برچسب ها: سرمربی تیم ملی والیبال - تیم ملی والیبال - سرمربی تیم ملی - تیم ملی والیبال ایران - لیگ ملت ها - والیبال - تیم ملی
آخرین اخبار سرویس:

اکبری: پائز وظیفه ای به کسی محول نکرد/ باید مثل ژاپن باشیم

اکبری: پائز وظیفه ای به کسی محول نکرد/ باید مثل ژاپن باشیم