مطالب مرتبط:
حفظ عفاف و حجاب در هیأت های مذهبی و ایستگاه های صلواتی ضروری است
تصاویر/ همایش عفاف و حجاب در شهرستان شوط
بانوان عاشورایی الگوی حجاب فاطمی هستند
آقای پزشکیان در خصوص پوشش ایرانی، هماهنگی هایی با مقامات کشور انجام داده اند و قرار است لایحه ای به مجلس بفرستند که جلوی شدت غیرمنطقی لایحه عفاف و حجاب را بگیرد
تصمیم پزشکیان درباره لایحه عفاف و حجاب اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1403 ساعت 17:352024-07-15سياسي

زنان عاشورایی معیار فرهنگ حجاب و عفاف هستند


زنان عاشورایی معیار فرهنگ حجاب و عفاف هستند و بانوان حریم اباعبدالله(ع) در تمامی صحنه های حادثه عاشورا و اسارت از ساحت حجاب دفاع کردند.

- ارومیه- دبیر محفل ادبی هاتف گفت: زنان عاشورایی معیار فرهنگ حجاب و عفاف هستند و بانوان حریم اباعبدالله(ع) در تمامی صحنه های حادثه عاشورا و اسارت از ساحت حجاب دفاع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی قلیزاده علیار ظهر دوشنبه در محفل شعرخوانی گوهرشاد محفل اظهار کرد: حمله به حجاب زن مسلمان، تمسخر عفاف و حجاب بانوان مؤمن و نشر فرهنگ برهنگی در ایران از حدود صد سال پیش و از اواخر دوره قاجار ابتدا توسط برخی نشریات و روشنفکران غرب زده و فاسد به بهانه تجددخواهی شروع شد.

وی ادامه داد: در شعر برخی شاعران مشهور و منحرف مثل ایرج میرزا بروز و ظهور عوام فریبانه و جذاب یافت و در نهایت در دوره پهلوی اول، به واسطه ادبای بی بصیرت، اهل رسانه قلم بمزد، سیاستمداران خودفروش و مجموعه دستگاه حاکمیتی وابسته پهلوی، فاجعه کشف حجاب با شکل رسمی و با اعمال زور در سال 1314 اتفاق افتاد.

قلیزاده علیار ادامه داد: البته شاعران و روزنامه نگاران و روشنفکران مسلمان و متعهد همگام با علمای دین، در طول این تاریخ ننگ آور کشف حجاب، در پاسداری از فرهنگ عفاف و حجاب کوشیده اند و امروز هم شعرای ما در این محفل با شعر و بیان خود، این رسال


برچسب ها: زنان عاشورایی - عاشورا - حجاب و عفاف - حجاب - عاشورایی - فرهنگ - بانوان
آخرین اخبار سرویس:

زنان عاشورایی معیار فرهنگ حجاب و عفاف هستند

زنان عاشورایی معیار فرهنگ حجاب و عفاف هستند