مطالب مرتبط:
آیین اطعام دهی در روستای کوهستان بهشهر - استان مازندران
آیین اطعام دهی در روستای کوهستان بهشهر استان مازندران
ثبت سه میلیون و 970 هزار رای صحیح در انتخابات استان تهران
ریزش قیمت طلا و سکه در بازار / سکه وارد کانال 39 میلیون تومان
افزایش 16 میلیون لیتری سهمیه نفت گاز ماشین آلات کشاورزی استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 09:402024-07-14اقتصادي

155 میلیون متر مکعب آب از آب بندان های مازندران وارد شالیزارهای استان شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: از ابتدای سال کشاورزی جاری تا کنون نزدیک به 155 میلیون متر مکعب آب از آب بندان های مازندران برداشت شده که معادل 40 درصد کل آب موجود این مخازن محلی استان در ابتدای سال 1403 است.

- ایسنا/مازندران معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: از ابتدای سال کشاورزی جاری تا کنون نزدیک به 155 میلیون متر مکعب آب از آب بندان های مازندران برداشت شده که معادل 40 درصد کل آب موجود این مخازن محلی استان در ابتدای سال 1403 است.

سید محمد موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که امسال میانگین آبگیری آب بندان های مازندران در بیشترین میزان ذخیره به 96 درصد رسید، اظهار کرد: به لطف بارش های به هنگام و مناسب حجم آب موجود در آب بندان های مازندران فروردین امسال از 388 میلیون متر مکعب نیز عبور کرد که حدود 86 میلیون متر مکعب بیشتر از بالاترین حد ذخیره آب بندان های استان در سال 1402 است.

وی افزود: از فروردین تاکنون حدود 155 میلیون متر مکعب آب از آب بندان های مازندران برداشت شده و در حال حاضر نیز نزدیک به 234 میلیون متر مکعب آب در این مخازن محلی استان وجود دارد که به مرور و طبق برنامه ریزی برای آبیاری کشتزارهای سراسر استان برداشت می شود.


برچسب ها: مازندران - شرکت آب منطقه ای مازندران - معاون حفاظت و بهره برداری - آب بندان - میلیون - شرکت آب منطقه ای - بندان
آخرین اخبار سرویس:

155 میلیون متر مکعب آب از آب بندان های مازندران وارد شالیزارهای استان شد

155 میلیون متر مکعب آب از آب بندان های مازندران وارد شالیزارهای استان شد