مطالب مرتبط:
اولویت دولت چهاردهم از نظر عضو شورای شهر تهران
تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است
تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است
تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است
آخرین آمار از تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 11:102024-06-24سياسي

برپایی میز خدمت در 26 مسجد شهر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش، - دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در مسجد جامع سیدالشهدا (ع) در منطقه 4 تهران، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش، اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان ها در بطن جامعه، به مناسبت هفته قوه قضاییه به اتفاق جمعی از معاونان قضایی در منطقه 4 تهران، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی شد.

وی افزود: این میز خدمت قضایی به صورت همزمان در 26 مسجد در مناطق مختلف شهر تهران و با حضور بیش از 100 نفر از همکاران قضایی برگزار و در این راستا به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی شد.

صالحی یادآور شد: علاوه بر این برنامه، بر اساس برنامه ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافت


برچسب ها: هفته قوه قضاییه - قوه قضاییه - قضایی - حقوقی و قضایی - مسائل حقوقی - تهران - نمازگزاران
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت در 26 مسجد شهر تهران

برپایی میز خدمت در 26 مسجد شهر تهران