مطالب مرتبط:
برگزاری آیین رونمایی از پوستر لیگ نونهالان و لباس داوران خراسان رضوی
برگزاری آیین پوش کشی (خیمه زنی) در یزد
آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود
تصاویر/ آیین سیاهپوشی حرم مطهر بانوی کرامت در آستانه آغاز ماه محرم
کشته های ازدحام در آیین مذهبی در هند به 121 نفر رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 09:052024-07-04اجتماعي

برگزاری آیین «از قلم تا قلم» به مدت 3 روز در گیلان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: آیین «از قلم تا قلم» به مناسبت روزهای قلم، ادبیات آیینی و ادبیات کودک و نوجوان به مدت 3 روز در استان برگزار می شود.

- رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: آیین از قلم تا قلم به مناسبت روزهای قلم، ادبیات آیینی و ادبیات کودک و نوجوان به مدت 3 روز در استان برگزار می شود.

سید جلیل میر عظیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آیین از قلم تا قلم را به مناسبت روز قلم ، روز ادبیات آیینی و روز ادبیات کودک و نوجوان به مدت 5 روز در استان برگزار می کند.

وی افزود: این آیین های ادبی از 14 تا 18 تیر سال 1403 با برگزاری 4 نشست تخصصی همراه است و معرفی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در حوزه ادبی و شکوفا سازی استعدادهای آینده سازان، در دستور کار برنامه ریزان این ویژه برنامه ها قرار دارد.

میر عظیمی ادامه داد: برپایی نمایشگاه ساختارمند و فرآیند محور که با نوشتن خلاق و برگزاری کارگاه های ادبی آغاز می شود و با معرفی کتاب کارها و طرح های خلاقانه مربیان ادبی در دو بخش شعر و داستان به پیش می رود از دیگر برنامه هایی است که برای مخاطبان تدارک دیده شده است.


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - ادبیات کودک و نوجوان - مدیرکل کانون پرورش فکری - نوجوان - پرورش فکری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین «از قلم تا قلم» به مدت 3 روز در گیلان

برگزاری آیین «از قلم تا قلم» به مدت 3 روز در گیلان