مطالب مرتبط:
مصرف آب در اصفهان 15 درصد افزایش یافت
قاب هایی ماندگار از مشارکت 49 درصدی مردم اصفهان در انتخابات
افزایش 10 درصدی قیمت مسکن طی یکسال
مصرف برق 8 درصد افزایش یافت؛ معادل 2 برابر مصرف برق خراسان رضوی
مصرف چای پررنگ سبب افزایش ضربان قلب و فشار خون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1403 ساعت 17:302024-07-12اقتصادي

افزایش 15 درصدی مصرف آب در اصفهان


پیش بینی ها حاکی از افزایش 20 درصدی مصرف آب در روز های اخیر با توجه به گرمای شدید هوا بود، اما با همراهی مشترکان استان اصفهان این میزان حدود 15 درصد گزارش شد.

- سخنگوی شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: مصرف آب در استان پنجشنبه این هفته(21 تیر) به بیش از 15 هزار و 500 لیتر بر ثانیه رسید که نسبت به روزهای اخیر 15 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان روز جمعه به نقل از مجید مختاری افزود: پیش بینی ها حاکی از افزایش 20 درصدی مصرف آب در روزهای اخیر با توجه به گرمای شدید هوا بود اما با همراهی مشترکان استان اصفهان این میزان حدود 15 درصد گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: مصرف آب 60 شهر و 380 روستای استان از سامانه بزرگ اصفهان تامین می شود و افزایش مصرف، افت سطح مخازن ذخیره آب را بدنبال خواهد داشت.

مختاری با قدردانی از هم استانی هایی که با مدیریت بهینه مصرف آب، هشدارها را جدی گرفتند، گفت: قرارگاه رصد و پایش مصرف آب از زمستان سال گذشته در این شرکت راه اندازی و پیگیری لازم برای اجرای پروژه های مهم و تاثیرگذار در تعدیل فشار شبکه انجام شده است.

وی اضافه کرد: پروژه های مهمی در قسمت مرکزی و شمال اصفهان برای تامین فشار آب اجرا شد و تاثیر خوبی به همراه داشت بطوریکه تماس های مردمی درباره اُفت فشار در قسمت شمالی این شهر کاهش یافت.


برچسب ها: شرکت آب و فاضلاب اصفهان - مصرف آب - اصفهان - افزایش - شرکت آب و فاضلاب - مصرف - گرمای شدید هوا
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی مصرف آب در اصفهان

افزایش 15 درصدی مصرف آب در اصفهان