مطالب مرتبط:
اولین دوره حمایت از تولیدات هنری رسانه ای با هدف تکریم مقام معلم
اولین دوره حمایت از تولیدات هنری رسانه ای با هدف تکریم مقام معلم
هدف تندروهای اسراییلی از نزدیک شدن به ترامپ و جمهوری خواهان/ سیاست آمریکا در حمایت از راه حل دو کشوری تغییر می کند؟/ نقشه پورتوریکویی برای فلسطین؟
آغاز نشست مسعود پزشکیان با فعالان اقتصادی به میزبانی اتاق ایران
فلاحت پیشه: دولت پزشکیان نمی خواهد با نتیجه انتخابات آمریکا غافلگیر شود/ایران هیچگاه به دوران فشار و تحریم حداکثری باز نمی گردد اگر...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 09:352024-07-21سياسي

رسانه اسراییلی: در دوره پزشکیان، حمایت ایران از گروه های مقاومت ادامه می یابد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در یادداشتی با عنوان مواضع ایران در قبال رژیم صهیونیستی در دوران رییس جمهور اصلاح طلب ایران مسعود پزشکیان تغییر نخواهد کرد، - یک روزنامه اسراییلی در یادداشتی تأکید کرد که علی رغم آن که یک رییس جمهور اصلاح طلب برای ایران منصوب شده است، سیاست جمهوری اسلامی همچنان بر پایه حمایت از گروه های مقاومت منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در یادداشتی با عنوان مواضع ایران در قبال رژیم صهیونیستی در دوران رییس جمهور اصلاح طلب ایران مسعود پزشکیان تغییر نخواهد کرد، به تحلیل سیاست های ایران درچهار سال آینده پرداخت.

در این گزارش آمده است، علیرغم آن که یک فرد اصلاح طلب بعنوان رییس جمهور ایران برگزیده شده است، اما موضع ایران در قبال اسراییل همچنان خصمانه خواهد بود و حمایت از گروه های مخالف رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.

این روزنامه اسراییلی دامه داد که ایران همچنان حامی سرسخت حماس، جهاد اسلامی فلسطین، حزب الله، رییس جمهور سوریه بشار اسد و انصارالله یمن است که همگی این گروه های مقاومتی از دشمنان رژیم صهیونیستی محسوب می شوند و این به مفهوم آن است که علیرغم انتخاب یک رییس جمهور


برچسب ها: صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - ایران - رییس جمهور - اصلاح طلب - گروه های مقاومت - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

رسانه اسراییلی: در دوره پزشکیان، حمایت ایران از گروه های مقاومت ادامه می یابد

رسانه اسراییلی: در دوره پزشکیان، حمایت ایران از گروه های مقاومت ادامه می یابد