مطالب مرتبط:
فعالیت 600 آشپزخانه در طرح اطعام و احسان حسینی خراسان رضوی
اجرای طرح اطعام حسینی در استان بوشهر/ 700 هزار پرس غذا طبخ می شود
فعالیت 600 آشپزخانه در طرح اطعام و احسان حسینی
پویش اطعام و احسان حسینی در استان سمنان آغاز شد
اجرای طرح فیبر نوری در 11 شهر استان اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 09:252024-07-09سياسي

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه های محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی به منظور جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه های محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی به منظور جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می شود.

قباد مبشری روز سه شنبه 19 تیرماه 1403 در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماهی است که توانسته یک جریانی را در جامعه شیعی به وجود بیاورد و آن را از تمام جوامع متمایز کرده است.

وی اظهار کرد: تکلیف ما در کمیته امداد توجه به نیازمندان است و باید از ظرفیت ماه های محرم و صفر نهایت استفاده را برای کمک به نیازمندان ببریم و توجه مردم در این ماه ها به نیازمندان بیشتر خواهد شد و باید این فرصت را مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر در استان، تصریح کرد: برنامه ریزی برای پخت غذای گرم و تهیه و توزیع بسته های غذایی برای نیازمندان استان انجام گرفته و امیدواریم که با همراهی و هم اف


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - کمیته امداد - مدیرکل کمیته امداد - بویراحمد - کهگیلویه - احسان حسینی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد