مطالب مرتبط:
سیروس دین محمدی: هواداران امسال قهرمانی می خواهند و هیچ بهانه ای هم نمی پذیرند/ مدیر باشگاه باید پیشکسوت استقلال را بالای سرش بگذارد
چمران: بودجه جدیدی برای اربعین امسال اختصاص نمی یابد
آخرین قاب بهاری امسال از وضعیت مسکن در پایتخت/ این خانه ها بیشترین خریدار را دارند
چمران: بودجه جدیدی برای اربعین امسال اختصاص نمی یابد
خط انتقال آب خلیج فارس به استان یزد امسال به پایان می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-03اجتماعي

110 هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می شوند


در سال گذشته حدود 70 هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان آماده شد و امسال 110 هزار کلاس درس در برنامه قرار گرفته است که 70 هزار کلاس در تابستان و 40 هزار کلاس در ایام نوروز بهسازی و شاداب سازی می شوند.

- وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته حدود 70 هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان آماده شد و امسال 110 هزار کلاس درس در برنامه قرار گرفته است که 70 هزار کلاس در تابستان و 40 هزار کلاس در ایام نوروز بهسازی و شاداب سازی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در بازدید از طرح شهیدعجمیان استان خراسان رضوی، اظهارکرد: طرح شهید عجمیان یک طرح تربیتی است که طی آن گروه های جهادی دانش آموزی و معلمان به کمک سازمان نوسازی و مدرسه ها می آیند و با شاداب سازی مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده می کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود 70 هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان آماده شد و امسال 110 هزار کلاس درس در برنامه قرار گرفته است که 70 هزار کلاس در تابستان و 40 هزار کلاس در ایام نوروز بهسازی و شاداب سازی می شوند.

صحرایی بیان کرد: استان خراسان رضوی در این عرصه نیز پیشتاز است و حدود 10 هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی در حال بهسازی، نوسازی و شاداب سازی هستند و از تمام دست اندرکاران خصوصا فرهنگیان و دانش آموزانی که در این پروژه تربیتی سهیم هستند صم


برچسب ها: کلاس درس - هزار - کلاس - وزیر آموزش و پرورش - سازی - آموزش و پرورش - شهید
آخرین اخبار سرویس:

110 هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می شوند

110 هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می شوند