مطالب مرتبط:
مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی در همدان افتتاح شد
افتتاح مجتمع علمی فرهنگی شهید رییسی در همدان
افتتاح مجتمع علمی فرهنگی شهید رییسی در همدان
افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی در همدان با حضور وزرای علوم و ارشاد
مجتمع علمی فرهنگی شهید رییسی افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 22:552024-08-08سياسي

افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی در دانشگاه بوعلی سینای همدان


مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت الله دکتر رییسی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار همدان، نمایندگان مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، - ایسنا/همدان مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت الله دکتر رییسی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار همدان، نمایندگان مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی، رییس، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پنجشنبه18 مرداد در آیین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی دانشگاه بوعلی سینا، گفت: در دولت مردمی بودجه اختصاصی دانشگاه ها بیش از 110 درصد محقق شده است که این نشان از تعهد ما به توسعه زیرساخت های علمی دارد.

محمدعلی زلفی گل اظهار کرد: با همکاری و اهتمام ویژه استاندار همدان چهار بلوک خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان اختصاص دادیم که ارزش ریالی آن ها به چند همت می رسد.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله دکتر رییسی نگاه ویژه ای به علم و فناوری داشتند و حداقل ماهی یک بار برای جامعه علمی و وزارت علوم جلسات و نشست های تخصصی برگزار می کردند.


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بوعلی سینا - تحقیقات و فناوری - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - همدان - بوعلی سینا
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی در دانشگاه بوعلی سینای همدان

افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی در دانشگاه بوعلی سینای همدان