مطالب مرتبط:
اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری
ثبت رکورد بی سابقه 530 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری
افزایش 33 درصدی دارایی های چهارمحال و بختیاری
افزایش 15 درصدی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری
اعزام نخستین کاروان خادمان چهارمحال و بختیاری به کربلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 10:552024-08-13پزشكي

ثبت شانزدهمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری  


مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت شانزدهمین اهدای عضو در این استان خبر داد و گفت: این اهدای عضو شامگاه گذشته در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد اتفاق افتاد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت شانزدهمین اهدای عضو در این استان خبر داد و گفت: این اهدای عضو شامگاه گذشته در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد اتفاق افتاد.

پانته آ رمضان نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: مرحومه هاجر صفی 38 ساله از شلمزار شهرستان کیار بر اثر تصادف و خونریزی مغزی در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد بستری بود.

وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی وی، از سوی پزشکان و اخذ رضایت از این خانواده فهیم و نوع دوست، شامگاه دوشنبه 22 مرداد ماه عمل جداسازی اعضای بدن این بانوی فداکار جهت اهدا به بیماران نیازمند انجام شد که شانزدهمین اهدای عضو در استان در سال جاری به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، وی در پایان از همه خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - اهدای عضو - آیت الله کاشانی - خدمات بهداشتی درمانی - دانشگاه علوم پزشکی - چهارمحال - بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شانزدهمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری  

ثبت شانزدهمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری