مطالب مرتبط:
مراسم اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان برگزار می شود
افزایش دما در چهارمحال و بختیاری
هشدارزردهواشناسی چهارمحال و بختیاری
افتخار آفرینی ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 13:002024-08-07سياسي

اختتامیه جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد


با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزیدگان جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و دومین رویداد از جایزه جوانی جمعیت در استان تجلیل شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزیدگان جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و دومین رویداد از جایزه جوانی جمعیت در استان تجلیل شد.

محمدحسین اعرابی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 17 مردادماه در این آیین با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری چنین همایش ها و جشنواره هایی مردمی سازی بحث جوانی جمعیت است، اظهار کرد: اگر این مساله صرفاً در بحث حاکمیت و به بخش نامه ها معطوف شود تاثیرگذاری و خروجی خوبی به دنبال ندارد.

وی افزود: باید در جشنواره هایی که برگزار می شود عمده تمرکز بر تغییر نگرش مردم باشد، در صورتی که فرهنگ سازی انجام شود می توانیم بر بسیاری از مسائل فایق آییم، از طرفی لازم است مشوق های مختلف وجود داشته باشد که اکنون مشوق های موجود کافی نیست، لذا مجموعه شبکه بهداشت باید بر روی این مساله کار کند و یک تغییر نگرش و ذهنیتی در راستای مردمی سازی جامعه ایجاد شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مقام معظم رهبری بیان کردند باید بحث جوانی جمعیت و فرهنگ سازی آن را فریضه بدانیم، بنابراین باید ثابت کنیم که این مساله فریضه است و در راستای روشنگری گام برداریم، زیرا مسا


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - جشنواره - استاندار چهارمحال - برگزیدگان جشنواره - چهارمحال - بختیاری - دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اختتامیه جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد