مطالب مرتبط:
راه اندازی کارگاه آموزشی در شهرستان کبودراهنگ
راه اندازی کارگاه آموزشی در شهرستان کبودراهنگ
قرقیزستان تصمیم گرفته است تا تا سال 2027 ارز دیجیتال خود راه اندازی کند
خبر خوب برای زوار ایرانی؛ مسیر دریایی خرمشهر به بصره راه اندازی شد/ زوار عزیز دریایی هم به عتبات می روند
رشته «شبیه سازی و مصورسازی در علوم پزشکی» راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 18:452024-08-10اجتماعي

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در 9 بقعه متبرکه شهرستان کاشان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: 9 بقعه متبرکه در شهرستان کاشان به نیروگاه های خورشیدی با ظرفیت 300 کیلووات مجهز شده است.

- اصفهان - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: 9 بقعه متبرکه در شهرستان کاشان به نیروگاه های خورشیدی با ظرفیت 300 کیلووات مجهز شده است.

مسلم محمودزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با اجرای نیات در بقاع متبرکه شهرستان کاشان اظهار کرد: موقوفات حاصل نیت خیرخواهانه واقفان نیک اندیش است که در طول دوران های مختلف با بررسی وضعیت جامعه و نیازسنجی لازم و با بهره گیری از احادیث و روایات و در راستای احساسات و عواطف پاک انسانی توسط واقفان شکل گرفته است.

وی افزود: واقفان از مال خود گذشته اند تا گره ای از کار مردم باز کنند و یا به ترویج دین و مذهب کمکی داشته باشند؛ بنابر این بر تمامی متولیان وقف لازم است تا برابر نظر واقفان خیراندیش اجرای امینانه نیت داشته و علاوه بر رفع مشکل مردم طبق نظر واقف بهره و ثوابی نصیب او حتی پس از مرگ داشته باشند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: در شهرستان کاشان که شهری مذهبی است و پیشینه تشیع در آن با حضور حضرت علی فرزند امام محمدباقر (ع) در سال 113 هجری قمری نمایان است، مردم عقیده زیادی به سنت نبوی وقف داشته و موقوفات زیادی از خود به جا


برچسب ها: شهرستان کاشان - اداره اوقاف و امور خیریه - شهرستان - نیروگاه های خورشیدی - اوقاف و امور خیریه - بقعه متبرکه - کاشان
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در 9 بقعه متبرکه شهرستان کاشان

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در 9 بقعه متبرکه شهرستان کاشان