مطالب مرتبط:
مراسم روز خبرنگار در همدان‎
آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز‎
تصاویر/ مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در خوی
درخشش خبرنگار تسنیم در رویداد رسانه ای «انتخاب 14»
آیین گرامیداشت روز خبرنگار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 20:502024-08-08سياسي

سردیس خبرنگار فقید دشتستان رونمایی شد


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ استان بوشهر گفت: آیین رونمایی از سردیس علی پیرمرادی خبرنگار فقید دشتستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید حیدری عصر پنجشنبه در آیین رونمایی از سردیس خبرنگار فقید دشتستان علی پیرمرادی با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار، روز طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ است که اخباری که مردم به آن نیاز دارند را به جامعه منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی خبرنگاران بالا بردن سطح کیفی و اطلاعاتی مردم است که کار بسیار ارزشمند است، افزود: در دنیای امروز کسانی کارهای بسیار بسیار شایسته ای انجام می دهند و در مقابل افرادی هم کارهای بسیار جنایتکارانه انجام می دهند که رساندن این اطلاعات به مردم کار خبرنگاران است.

حیدری قلم و مطلب خبرنگار در ابعاد گوناگون را از سلاح نظامی برنده تر و خطرناک تر دانست و ادامه داد: امروز در دنیای فعلی انسان های متعددی هستند که با تمام بدی که در وجودشان است با وقوع انواع جنایات خبرنگاران دنیای اسلام این اخبار و وقایع را پوشش می دهند و دشمن چون می داند خبرنگاران چه رسالتی انجام می دهند با وضعیتی اسفناک آنها را به شهادت می رسانند.


برچسب ها: خبرنگار - روز خبرنگار - دشتستان - معاون فرهنگی و رسانه ای - رونمایی - خبرنگاران - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

سردیس خبرنگار فقید دشتستان رونمایی شد

سردیس خبرنگار فقید دشتستان رونمایی شد