مطالب مرتبط:
جریمه های برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای بازدارنده نیست
برداشت غیرمجاز چالش رودخانه های مازندران است
برداشت مرزه از مزارع شهرستان جغتای
کاشت و برداشت خانگی؛ بهترین روش تکثیر گل رز بیا بهت بگم کدوم شاخه رو قلمه بزنی
توسعه و برداشت از میدان نفتی سولابدر پس از 42 سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:202024-08-13سياسي

جریمه های برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای بازدارنده نیست


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: بازدارنده نبودن جریمه های برداشت شن و ماسه از حریم و بستر رودخانه ها و سواحل استان سبب شده که اقدامات انجام شده برای مقابله با این تخلف اثرگذار نباشد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: بازدارنده نبودن جریمه های برداشت شن و ماسه از حریم و بستر رودخانه ها و سواحل استان سبب شده که اقدامات انجام شده برای مقابله با این تخلف اثرگذار نباشد.

حیدر داوودیان امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که هرگونه برداشت بدون مجوز از حریم و بستر رودخانه ها تخلف محسوب می شود، اظهار کرد: نظارت بر رودخانه ها از سوی شرکت آب منطقه ای مازندران و ادارات شهرستانی این دستگاه به طور مستمر و در حد توان انجام می شود، اماپرتعداد بودن رودخانه های مازندران و طول هفت هزار کیلومتری رودخانه های استان سبب شده امکان پایش و رصد دائمی و دقیق فراهم نباشد.

وی با اشاره به برداشت مجاز مصالح از رودخانه های مازندران افزود: در برداشت های مجاز که پس از انجام فرآیند قانونی و بر اساس ضرورت مجوز آن صادر می شود، هم پیش از ورود پیمانکار به رودخانه و آغاز عملیات برداشت و هم پس از پایان برداشت مصالح نقشه برداری می شود تا از نظر کمی نظارت بر میزان برداشت انجام شود.


برچسب ها: شرکت آب منطقه ای مازندران - رودخانه ها - رودخانه - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای - مازندران - بستر رودخانه
آخرین اخبار سرویس:

جریمه های برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای بازدارنده نیست

جریمه های برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای بازدارنده نیست