مطالب مرتبط:
سیدحسن نصرالله: لحن بیانیه رهبر انقلاب درباره ترور شهید هنیه از پیام حادثه کنسولگری محکمتر بود/ آیا رژیم صهیونیستی تصور می کند که فرمانده شهید اسماعیل هنیه را در تهران ترور کند، ایران ساکت می ماند؟
ترور شهید هنیه نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است
کشورهای منطقه برای ایجاد ثبات و آرامش باید مقابل اسراییل بایستند/ ترور شهید هنیه نشان داد جنایت، سرشت رژیم صهیونیستی است
محمد سالاری با اشاره به ترور شهید هنیه: مهم ترین هدف رژیم صهیونیستی به چالش کشیدن راهبرد تعامل و تنش زدایی در سیاست خارجی دولت پزشکیان است
ترور شهید «هنیه» نشان از عجز رژیم جعلی اسراییل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 12:252024-08-02بين الملل

پاسخ به ترور شهید هنیه تزلزل درونی رژیم صهیونیستی را بیشتر می کند


رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: پاسخ مقاومت به ترور شهید هنیه درجه فروپاشی و تزلزل درونی رژیم صهیونیستی و میزان فرار سربازان صهیونیست از سرزمین های اشغالی را افزایش خواهد داد.

- بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: پاسخ مقاومت به ترور شهید هنیه درجه فروپاشی و تزلزل درونی رژیم صهیونیستی و میزان فرار سربازان صهیونیست از سرزمین های اشغالی را افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفت وگو با، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها در ترور یکی از رهبران جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه یکی از رهبران پرنفوذ و برجسته حماس و جنبش های مبارز فلسطینی بود که در طول سنوات گذشته بارها از طرف سرویس جاسوسی موساد هدف ترور قرارگرفته بود.

وی افزود: ترور برای رهبران و مبارزان محور مقاومت مسئله جدیدی نیست چرا که آن ها طی 6 دهه گذشته شاهد چندین هزار ترور بر علیه شخصیت های ضد صهیونیست بودند و رژیم اشغالگر قدس هر کسی را بر علیه او قد علم می کرد را تلاش می کرد از طریق ترور از میان بردارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب بیان کرد: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نشان می دهد که شاکله این رژیم اشغالگر بر اساس ترور شخصیت های مبارز اسلامی شکل گرفته است.


برچسب ها: صهیونیست - رژیم صهیونیستی - سرزمین های اشغالی - ترور - تبلیغات اسلامی - صهیونیستی - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به ترور شهید هنیه تزلزل درونی رژیم صهیونیستی را بیشتر می کند

پاسخ به ترور شهید هنیه تزلزل درونی رژیم صهیونیستی را بیشتر می کند