مطالب مرتبط:
آیت الله علم الهدی: شعر و ادب بهترین ابزار توسعه فرهنگی/ هنر در مشهد مغفول مانده است | بزرگ ترین خطر برای مشهد، تجزیه هویتی است
همکاری بنیاد مسکن و میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برای توسعه گردشگری
محمدتقی نقدعلی: توسعه شهر ها و اعطای زمین برای مسکن ارزان قیمت، تنها راه حل است+فیلم
همکاری بنیاد مسکن و میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری آذربایجان شرقی
هالند با اختلاف بهترین در لیگ جزیره
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 19:452024-08-19سياسي

شعر و ادب بهترین راه توسعه فرهنگی است


آیت الله سیداحمد علم الهدی در جمع اصحاب مطبوعات مشهد بهترین روش توسعه فرهنگی از قبلِ اسلام تاکنون را ادب و ادبیات خواند.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله هنر در مشهد مغفول مانده است، شاعران، بازیگران و هنرمندان خوبی داریم که باید به آنان توجه شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در دیدار با جمعی از اصحاب مطبوعات مشهد افزود: متأسفانه شعر و ادب امروز به سمت خوبی کشیده نشده است، بنده با این مخالفم که شعر و ادب که ابزار فرهنگ سازی است به سمت ابتذال برود، شما موسیقی را در خط فرهنگ سازی استفاده کنید، اثر آن را هم می بینید اما اگر موسیقی در خط ابتذال حرکت کرد، این امر به فرهنگ ما سرایت می کند.

آیت الله علم الهدی شعر و ادب را بهترین راه توسعه فرهنگی عنوان و تصریح کرد: پیش از اسلام تاکنون بهترین روش توسعه فرهنگی، ادب و ادبیات بوده است، اگر توانستیم از طریق ادبیات فرهنگ سازی کنیم، پیش می رویم و این فرهنگ سازی ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: فردوسی حکیم بوده و فرهنگ ساخته است، اگر در ابیات شاهنامه دقت کنیم، همه فرهنگ سازی است، مسئله استقلال را در تمام برنامه های جنگی بیان می کند و دشمن ستیزی و استکبارستیزی در شاهنامه فردوسی فرهنگ سازی شده ا


برچسب ها: توسعه فرهنگی - فرهنگ - شعر و ادب - علم الهدی - آیت الله سید احمد علم الهدی - فرهنگی - بهترین
آخرین اخبار سرویس:

شعر و ادب بهترین راه توسعه فرهنگی است

شعر و ادب بهترین راه توسعه فرهنگی است