مطالب مرتبط:
آتش سوزی در دوغارون خراسان رضوی (15 مرداد 1403)
آتش سوزی مهیب در دوغارون تایباد
آتش سوزی مهیب در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد
دوغارون تایباد دچار آتش سوزی شد
آتش سوزی در مخازن سوخت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-05بين الملل

آتش سوزی مهیب در مرز دوغارون خراسان رضوی (فیلم)


خبر ها حاکی از آن است که ساعتی قبل مخازن سوخت در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون واقع در تایباد (مرز خراسان رضوی) دچار آتش سوزی شده و عملیات کنترل آن در حال انجام است.

- دستگیری شیخ عکرمه صبری، توسط نیرو های اسراییلی به جرم اعلام تسلیت شهادت اسماعیل هنیه در خطبه نماز جمعه در مسجد الاقصی (فیلم) کدام کشورهای مسلمان جلوی مرگ اقتصادی صهیونیست ها را گرفته اند؟ تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از ورود معترضان بنگلادشی به محل اقامت نخست وزیر (فیلم) تصاویر هوایی از اعتراضاتی که باعث استعفا و فرار نخست وزیر بنگلادش شد (فیلم) استرس و نگرانی مادر سریع ترین دونده المپیک در لحظه قهرمانی (فیلم) واکنش نخست وزیر انگلیس به اعتراضات و شورش های خیابانی دست راستی ها در شهرهای شمالی انگلیس: این اوباش را دستگیر و مجازات خواهیم کرد (فیلم) نحوه پخت سه غذای ساده و خوشمزه با بادمجان، هویج و کدو سبز (فیلم) لحظه فرار نخست وزیر بنگلادش به هندوستان (فیلم) لحظه سقوط موشک گنبد آهنین در الجلیل (فیلم) خط و نشان قاطع فرمانده کل سپاه برای اسراییل؛ پاسخی محکم در راه است (فیلم) چگونه مثل آب خوردن در حیاط خانه منقل و اجاق هیزمی درست کنیم؟ (فیلم) سخنگوی وزارت خارجه:


برچسب ها: نخست وزیر - منطقه ویژه اقتصادی دوغارون - خراسان رضوی - منطقه ویژه اقتصادی - اعتراضات - نخست وزیر بنگلادش - نخست وزیر انگلیس
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی مهیب در مرز دوغارون خراسان رضوی (فیلم)

آتش سوزی مهیب در مرز دوغارون خراسان رضوی (فیلم)