مطالب مرتبط:
حدنصاب تامین برق تهران شکسته شد
حدنصاب تامین برق تهران شکسته شد
تعطیلی ادارات تهران ارتباطی با برق ندارد
تعطیلی ادارات تهران ارتباطی با برق ندارد
ذوب آهن اصفهان خود تامین در انرژی برق با بهره گیری از نیروگاه های اختصاصی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:352024-07-24اقتصادي

حدنصاب تامین برق تهران شکسته شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با توزیع بدون محدودیت بیش از 100 میلیون کیلووات ساعت انرژی طی یک شبانه روز، حدنصاب تامین برق در شهر تهران در تاریخ صنعت برق شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ کامبیز ناظریان با بیان این که تأمین برق در شرایط آب و هوایی رخ داده تبدیل به چالشی بزرگ برای کشورهای منطقه شده است خاطرنشان کرد: علیرغم این که چندین کشور همسایه ایران، مجبور به اعمال خاموشی شده اند اما شاهد هستیم که با تلاش بی بدیل کارکنان صنعت برق، شبکه برق کشور و همچنین شهر تهران با همراهی مشترکان کاملاً پایدار می باشد.

وی تصریح کرد: در این شرایط با توزیع 102 میلیون کیلووات ساعت انرژی در شبانه روز، حد نصاب تأمین برق شهر تهران در تاریخ صنعت برق شکسته شد و افزود: به ازای هر یک درجه افزایش دمای هوا در پایتخت، بالغ بر 200 مگاوات به بار شبکه تهران افزوده می شود و با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی انتظار می رود بیش از 300 مگاوات در دوره آتی به بار شبکه تهران اضافه گردد لذا همراهی و صرفه جویی بیش از پیش هموطنان تهرانی برای حفظ پایداری شبکه ضروری است.

ناظریان افزود: با همراهی مشترکان، برنامه ای برای اعمال خاموشی در کشور و یا شهر تهران وجود ندارد و امید داریم با تلاش همکاران خود و همر


برچسب ها: شرکت توزیع نیروی برق تهران - شرکت توزیع نیروی برق - تهران - توزیع نیروی برق - شهر تهران - صنعت برق - توزیع
آخرین اخبار سرویس:

حدنصاب تامین برق تهران شکسته شد

حدنصاب تامین برق تهران شکسته شد