مطالب مرتبط:
2 آتش سوزی گسترده در مراتع دزفول مهار شد
آتش سوزی مراتع و جنگل های پلدختر
آتش سوزی در منطقه حفاظت شده سبزکوه مهار شد
آتش سوزی در منطقه حفاظت شده شاداب کوه پلدختر مهار شد
مهار آتش سوزی در شاداب کوه پلدختر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 13:052024-08-04حوادث

مهار دو آتش سوزی گسترده در مراتع دزفول


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دزفول از مهار دو آتش سوزی گسترده در مراتع بخش های سردشت و شهیون این شهرستان باتلاش نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، محمد شفیعی زاده گفت: وقوع آتش در جنگل های منطقه تمد بازارگه از توابع بخش سردشت دزفول طی تماس تلفنی همیاران طبیعت به یگان حفاظت اطلاع داده شد و بلافاصله دو گرره از نیرو های یگان حفاظت پس از دریافت این گزارش به محل اعزام شدند که با توجه به گستردگی آتش سوزی و سختگذر بودن منطقه، تلاش نیرو های یگان حفاظت و جوامع محلی بیش از 13 ساعت ادامه داشت تا در نهایت این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

وی افزود: همزمان با بازگشت نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی از عملیات مهار آتش، گزارش دیگری مبنی بر وقوع آتش گسترده در دیمزار های جاده میانه حدفاصل بخش های شهیون و سردشت دزفول گزارش شد که نیرو های یگان حفاظت به محل وقوع آتش سوزی دوم اعزام شدند.

شفیعی زاده با بیان اینکه گستردگی آتش، گرمای شدید هوا و وزش باد شدید عملیات مهار آتش را با دشواری زیادی همراه کرد، ادامه داد: پس از چهار ساعت تلاش مداوم و خستگی ناپذیر تیم های مختلف عملیاتی با همراهی بخشداری ها و شهرداری های شهر های سردشت و شهیون، پایگاه مقاومت بسیج شهیون و نیرو های محلی آتش به طور کامل


برچسب ها: یگان حفاظت - منابع طبیعی - آتش سوزی - آتش سوزی گسترده - حفاظت - منابع طبیعی و آبخیزداری - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

مهار دو آتش سوزی گسترده در مراتع دزفول

مهار دو آتش سوزی گسترده در مراتع دزفول