مطالب مرتبط:
پزشکیان: همه ظرفیت ها برای تولید برق به کار گرفته شده و ادارات حداکثر صرفه جویی را داشته باشند/ درخواست از مردم برای حداکثر صرفه جویی در مصرف برق
درخواست از مردم برای حداکثر صرفه جویی در مصرف برق
درخواست پزشکیان از مردم برای صرفه جویی در مصرف برق
درخواست دولت برای حداکثر صرفه جویی در مصرف برق خانگی
درخواست رییس جمهور از مردم برای حداکثر صرفه جویی در مصرف برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 09:102024-08-05اقتصادي

پاداش صرفه جویی برق شامل مستأجران فارس هم می شود


،محمدرسول تحفه با بیان اینکه ملکیت معیار برنده شدن در پویش و شرکت داده شدن در قرعه کشی نیست، اظهار کرد: کاربر انشعاب برق، معیار شرکت در پویش است، بنابراین تمام هم استانی ها با صرفه جویی حداقل 15 درصدی و استمرار آن در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

وی گفت: برنامه کاربردی با انرژی ایجاد شده این امکان را می دهد که مشترکان مستاجر با وارد کردن اطلاعات قبوض خود از آخرین وضعیت مصرف خود و حتی در صورت صرفه جویی در مورد جوایزی که شامل آنها شده مطلع شوند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس افزود: مشترکان در صورت برنده شدن در طرح جوایز خودرو و یا لوازم خانگی، می توانند با ارائه اجاره نامه معتبر و قبض برق برای دریافت جوایز خود اقدام کنند.

او در خصوص شرایط شرکت در پویش باانرژی گفت: همه مردم می توانند با دریافت اپلیکیشن با انرژی از طریق مراجعه به سایت https://ba-energy.

ir، یا شماره گیری کد دستوری# 1521* و یا برقراری تماس با سامانه 091299975 در پویش با انرژی شرکت کنند و با کاهش مصرف برق خود به میزان 15 درصد، در قرعه کشی جوایز ارزشمند شامل 300 دستگاه خودرو اتوماتیک، هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت کنند.


برچسب ها: صرفه جویی - شرکت - شرکت توزیع نیروی برق - برنده شدن - جوایز - قرعه کشی - انرژی
آخرین اخبار سرویس:

پاداش صرفه جویی برق شامل مستأجران فارس هم می شود

پاداش صرفه جویی برق شامل مستأجران فارس هم می شود