مطالب مرتبط:
احمد خاتمی: افرادی که در داخل و خارج، آمریکا را تطهیر می کنند شریک اسراییل هستند/ مقامات رژیم صهیونیستی را در اضطراب نگه می داریم اما انتقام جانانه می گیریم
رایزنی آستین و گالانت درباره تحرکات آمریکا برای دفاع از رژیم صهیونیستی
کسانی که در داخل و خارج آمریکا را تطهیر می کنند، در جنایت آن شریک هستند
تنبیه رژیم صهیونیستی و آمریکا حتمی است
تنبیه رژیم صهیونیستی و آمریکا حتمی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 16:252024-08-09سياسي

آمریکا، شریک جرم جنایت های رژیم صهیونیستی


آمریکا، شریک جرم جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش ، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در خطبه های نماز جمعه با محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک جمهوری جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت اطلاعاتی آمریکا جرات انجام این جنایت را نداشت.

او با ابراز تاسف از سکوت وقیحانه اروپا و حمایت از رژیم صهیونیستی، گفت: برای قصاص یک قاتل در ایران بیانیه اعلام می کنند، اما جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم نمی کنند و این رفتار های دوگانه غرب تاسف بار و لکه ننگ است.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه ترور اسماعیل هنیه و شهادت رهبران مقاومت، محور مقاومت را تضعیف نمی کند، گفت: اگر مجاهدی شجاع را شهید کردید فرد دیگری جایگزین آن شد و این وعده الهی در قرآن کریم است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز، انتخاب یحیی سنوار به جای شهید اسماعیل هنیه را بیانگر ادامه راه مقاومت برشمرد و گفت: شهادت در راه اسلام جای شکر دارد.

او گفت: انتخاب یحیی سنوار به عنوان رهبر سیاسی حماس اولین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کرد و تنبیه اصلی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه جنگ را به مرحله جدید کشاند، گفت: مردم ایران با تشییع میلیونی پیکر این شهید مجاهد مهمان نو


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - حجت الاسلام والمسلمین - امام جمعه کیش - اسماعیل هنیه - حجت الاسلام - جنایت
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا، شریک جرم جنایت های رژیم صهیونیستی

آمریکا، شریک جرم جنایت های رژیم صهیونیستی