مطالب مرتبط:
پیش بینی ارائه خدمات به 200 هزار زائر اربعین در آوج
پیش بینی ورود 500 هزار زائر غیرایرانی اربعین به اهواز
پیش بینی تردد 4 میلیون زائر اربعین از پایانه مرزی کشور
پیش بینی تردد 500 هزار اتباع خارجی غیرمقیم زائر مراسم اربعین از اهواز
فیلم | پیش بینی تردد بیش از 4 میلیون زائر اربعین از 6 پایانه مرزی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 22:552024-08-06اجتماعي

پیش بینی تردد4.1میلیون زائر اربعین/ناوگان حمل و نقل افزایش یابد


معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طبق پیش بینی مرکز مدیریت راه ها امسال بیش از 4میلیون و 400هزار نفر زائر اربعین خواهیم داشت.

- ارومیه - معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طبق پیش بینی مرکز مدیریت راه ها امسال بیش از 4میلیون و 400هزار نفر زائر اربعین خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش امانی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی آماده سازی پایانه مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین 1403 اظهار کرد: بیش از 4میلیون و 100 هزار زائر از طریق جاده ها و مرزهای زمینی و بوسیله ناوگان اتوبوس جابجا خواهند شد که نیاز است تعداد ناوگان حمل و نقل خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای جابجایی این تعداد زائر به 12 هزار دستگاه اتوبوس نیاز است و سازمان فقط 7200 دستگاه در اختیار دارد که برای پاسخگویی به نیاز مردم از ظرفیت دستگاه ها ی مختلف و تاکسی های اینترنتی نیز همانند سال گذشته استفاده خواهد شد.

امانی همچنین پایانه مرزی تمرچین را یک مرز اقتصادی اعلام و خاطر نشان کرد: با پیگیری های که انجام شد در 4 سال اخیر بحث ترانزیت در این مرز رشد و رونق گرفت بطوریکه در سال گذشته شاهد رشد 260 درصدی ترانزیت نسبت به مدت زمان سال گذشته خود بودیم همچنین در 4 ماهه سالجاری نیز شاهد رشد 760 درصدی ترانزیت نسبت به مدت


برچسب ها: سازمان راهداری و حمل - رییس سازمان راهداری - مرکز مدیریت راه ها - حمل و نقل - زائر اربعین - سازمان راهداری - زائر
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تردد4.1میلیون زائر اربعین/ناوگان حمل و نقل افزایش یابد

پیش بینی تردد4.1میلیون زائر اربعین/ناوگان حمل و نقل افزایش یابد