مطالب مرتبط:
نقاشی شاه عباس در مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس | بخشی از یک نقاشی تاریخی ایرانی در رود سن +تصویر
نقاشی تاریخی ایرانی در مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس (عکس)
روسیه افتتاحیه المپیک پاریس را یک شکست بزرگ خواند
حضور ستارگان در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس؛ سلبریتی ها خود را به سن رساندند
نگارگری ایرانی در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 22:402024-07-27بين الملل

مراسم افتتاحیه المپیک پاریس «شکست بزرگ فرهنگی و تاریخی» بود


سخنگوی وزارت خارجه روسیه و کلیسای ارتدکس این کشور کاستی های مراسم افتتاحیه المپیک پاریس و حضور منحرفان جنسی را شکست بزرگ فرهنگی و تاریخی خواندند.

- مراسم افتتاحیه المپیک پاریس شکست بزرگ فرهنگی و تاریخی بود سخنگوی وزارت خارجه روسیه و کلیسای ارتدکس این کشور کاستی های مراسم افتتاحیه المپیک پاریس و حضور منحرفان جنسی را شکست بزرگ فرهنگی و تاریخی خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به نحوه برگزاری افتتاحیه مراسم المپیاد پاریس که با تحریم حضور ورزشکاران روسی در این مراسم جهانی همراه شد، واکنش نشان داد.

پایگاه خبری روسیا الیوم شامگاه امروز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که در پی وقوع کاستی های بزرگ در جریان افتتاحیه مراسم المپیاد پاریس، ماریا زاخاروا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که مراسم افتتاحیه روز جمعه فروسیه را شکست بزرگ خواند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به ناتوانی مقامات پاریس در برگزاری این رویداد بزرگ جهانی و کاستی های بزرگ این مراسم، دستگیری یک آشپز روسی به اتهام جاسوسی و اخلال در این مراسم ورزشی از سوی مقامات فرانسه را گواهی بر ناتوانی پاریس در برگزاری آن خواند.

وی اقدام پاریس در دستگیری یک آشپز روسی الأصل به اتهام اخلال در این مراسم را بهانه ای برای جبران کاستی های مقامات این کشور در برگز


برچسب ها: مراسم افتتاحیه - سخنگوی وزارت - افتتاحیه - فرهنگی و تاریخی - سخنگوی وزارت خارجه - وزارت خارجه روسیه - المپیک پاریس
آخرین اخبار سرویس:

مراسم افتتاحیه المپیک پاریس «شکست بزرگ فرهنگی و تاریخی» بود

مراسم افتتاحیه المپیک پاریس «شکست بزرگ فرهنگی و تاریخی» بود